Selvin Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Noen andre som har problemer med og aktivere overdrive ved hjelp av Stratocaster gitaren? Jeg står og hopper og har den totalt vertikalt i luften, men ingenting skjer. Satt i sofaen og spilte istad, og plutselig aktiverte overdrive seg uten at jeg gjorde noe som helst.. Merklig Endret 27. september 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Noen andre som har problemer med og aktivere overdrive ved hjelp av Stratocaster gitaren? Jeg står og hopper og har den totalt vertikalt i luften, men ingenting skjer. Satt i sofaen og spilte istad, og plutselig aktiverte overdrive seg uten at jeg gjorde noe som helst.. Merklig Det har skjedd med meg også, også med mine andre gitarer(GH3 og GH:WT). Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Er det noe å gjøre med dette, eller skal jeg bare gi faen i hele skiten? Bruke selectknappen bare? Er vel nesten bedre det uansett... Endret 27. september 2009 av Selvin Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 De første gitarene (GH 1-3 & Rock Band 1) har det som kalles en "mercury tilt switch". Den er latterlig enkelt oppbygd og består kort og enkelt av et lite glassrør (vanligvis) med en liten bit kvikksølv inni og når man roterer gitaren oppover kommer røret i en annen vinkel slik at kvikksølvet sklir ned og kortslutter to kontaktpunkter i bunnen. Når gitaren holdes normalt igjen sklir kvikksølvet den andre veien. Det skal ikke så mye til for at kvikksølvet ikke sklir slik det er planlagt og dermed ender du opp med å ikke få aktivert starpower/overdrive/beatlemania eller at det aktiveres av vibrasjon også mens du holder gitaren normalt. De nyere gitarene (fra GH:World Tour & RB2/RB Beatles) bruker et akselerometer istedet, som er en mye mer robust måte å måle vinkelen på gitaren på og den metoden feiler sjelden/aldri. Har du en RockBand(1/2)-gitar kan du plugge inn fotpedalen fra trommesettet og bruke den til å aktivere starpower/overdrive/beatlemania istedet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg har en trådløs stratocaster, men hvilken av dem jeg har det er jeg ikke sikker på.. det Er vel Rock Band 1-modellen... Har du en RockBand(1/2)-gitar kan du plugge inn fotpedalen fra trommesettet og bruke den til å aktivere starpower/overdrive/beatlemania istedet. Plugge inn fotpedalen hvor? Endret 28. september 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Det hjelper ikke så mye når starpower går av seg selv :S Kan like godt bruke selectknappen.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Nå åpnet jeg gitaren og skrudde løs den sendorsaken (som forøvrig er to kulelager), så endra jeg hvordan den stod: Før ----- Etter \ \ \ \ Det hjalp faktisk litt, men ikke helt. Gir egentlig faen, selectknapper funker greit den... Endret 28. september 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Alle sammen. Join Team Norway! Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Det er en ting jeg har lurt på lenge. Jeg har kjøpt Rock Band 2. Er det slik at hvis jeg kjøper Lego Rock Band, Beatles Rock Band osv. vil sangene fra alle spillene legge seg i en liste? Vil spillene "fusjonere" til et spill, slik som med sang- eller albumpakkene? Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Har bare Rock Band 2 selv, men vet du kan exportere sangene fra Rock Band: Green Day og bruke dem i RB2. (RB:GD kommer til neste år.) Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Har bare Rock Band 2 selv, men vet du kan exportere sangene fra Rock Band: Green Day og bruke dem i RB2. (RB:GD kommer til neste år.) Da regner jeg med det er slik med de andre Rock Band-spillene også. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Sannsynligvis. Men litt synd de ikke selger de andre spillene som track pack's man kan laste ned. Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Ok, da var julegavene innhentet er ikke hjemme å glemt laderen, så har ikke tid til å lese alt i hele tråden Noen som har peiling på om jeg kan skaffe meg Ion drumrocker settet i Norge? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Har bare Rock Band 2 selv, men vet du kan exportere sangene fra Rock Band: Green Day og bruke dem i RB2. (RB:GD kommer til neste år.) Da regner jeg med det er slik med de andre Rock Band-spillene også. 55 of the 58 Rock Band songs can be exported for use in Rock Band 2, with the purchase of a $5 export key Ifølge wikipedia Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Du kan ikke importere Beatles-sangene, de kan kun spilles i RB:Beatles. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494699 Logitech gitaren til 199kr. link er til x360 men finnes også til ps3 for samme pris. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 Noen som vet om en billig plass på nett hvor jeg kan bestille meg Rock Band 2? (Kun selve spillet) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. april 2010 Rapporter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) http://cgi.ebay.co.uk/ROCK-BAND-2-XBOX-360-NEW-AND-FACTORY-SEALED-CHEAP_W0QQitemZ120556840064QQcmdZViewItemQQptZUK_PC_Video_Games_Video_Games_JS?hash=item1c11bf6480 skal se om jeg finner andre linker. øh, hvilken konsoll har du? Endret 16. april 2010 av 530XD Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Xbox 360! Skal sjekke ebay selv nå, tenkte jo ikke så langt. edit: Da var det handlet. Endret 17. april 2010 av razh0r Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Xbox 360! Skal sjekke ebay selv nå, tenkte jo ikke så langt. edit: Da var det handlet. Bare minn selger på om at han ikke skriver totalsum av spill og frakt på pakken. da blir det moms+gebyr vet du. Endret 17. april 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå