Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest GammelGris32

Er en hetero mann på 33 som er uerfaren, men skammer meg mest over at jeg tenner utelukkende på mye yngre jenter! Jenter i 18-25 års alderen. Er vel noe med at jeg ikke er moden for alderen min i det hele tatt.

 

Får dårlig samvittinghet av å runke til bilder av 18-år gamle jenter fra nettet, fordi jeg vet at jeg er en "gammel" mann. Og blir deretter deprimert da jeg innser at jeg aldri vil kunne få leve ut mine fantasier om unge jenter - da de liker best eldre menn med erfaring :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er en hetero mann på 33 som er uerfaren, men skammer meg mest over at jeg tenner utelukkende på mye yngre jenter! Jenter i 18-25 års alderen. Er vel noe med at jeg ikke er moden for alderen min i det hele tatt.

 

Får dårlig samvittinghet av å runke til bilder av 18-år gamle jenter fra nettet, fordi jeg vet at jeg er en "gammel" mann. Og blir deretter deprimert da jeg innser at jeg aldri vil kunne få leve ut mine fantasier om unge jenter - da de liker best eldre menn med erfaring :(

 

Jenter i sin beste alder er det INGENTING å skamme seg over å runke eller se etter. Og hvor mye erfaring du har vet ikke jenter så da oppfyller du førstekravet.

Lenke til kommentar

Dette er en hemmelighet jeg deler med 4 stk.

etter en tur på byen fant kompisen min og jeg ut av vi skulle bytte låne

dame. ente med at vi alle 4 havnet på samme rom med vær andre sin dame.

var ikke så kult. skulle nåkk ha latt det være en fantasi istedenfor å gjennomføre det.

 

vi ente som singel ca 1 uke etterpå

Lenke til kommentar
Gjest Gjest plz

Jeg har tent på jenter i 14-15-årsalderen siden jeg selv var i den alderen. Det er ikke utelukkende jenter i den alderen jeg går etter nå, jeg har vært sammen med og vært lykkelig i forhold med jenter på min egen alder (21 år), det er bare ikke helt utenkelig for meg å holde på med jenter som er mye yngre. Det er for det meste utseendet som gjelder, så om jenten er 18 og ser ut som hun er yngre så er det bedre enn om hun var 14 og så ut som hun var jevnaldret.

Lenke til kommentar
Jeg har tent på jenter i 14-15-årsalderen siden jeg selv var i den alderen. Det er ikke utelukkende jenter i den alderen jeg går etter nå, jeg har vært sammen med og vært lykkelig i forhold med jenter på min egen alder (21 år), det er bare ikke helt utenkelig for meg å holde på med jenter som er mye yngre. Det er for det meste utseendet som gjelder, så om jenten er 18 og ser ut som hun er yngre så er det bedre enn om hun var 14 og så ut som hun var jevnaldret.

Jeg trodde jeg tente på jenter i 16-årsalderen, helt til jeg prøvde å ha meg med en jente på 17 (var selv 20) som så ut som om hun var 15, klarte faen ikke å heise flagget. Alt var helt fint til hun kledde av seg og hadde mindre pupper en søsteren min på 11, og i tillegg hadde barbert seg så godt nedentil at det så ut som om det aldri hadd grodd noe som helst der. Fra da av trengte jeg litt hår der for at det skulle funke.

 

Gjett om hun ble lei seg....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...