Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er en 16 år gammel gutt og blir tiltrukket av eldre menn. Hvor patetisk er ikke det...

 

 

Du er ikke alene. :) Send en melding om du vil prate..

 

Skriver med bruker siden ingen her kjenner meg anyway, og jeg egentlig prøver og få meg selv til å være åpen om det. (Jeg er 23) :p

Endret av c-fan
Lenke til kommentar
Espen Pai er dårlig i senga??

Nei, det er ikke noe sånt... Jeg liksom bare.. ehm... får det ikke til :(

Ser du er 1 år eldre en meg ( I følge profilen vertfall). Jeg har venniner som er et år eldre en meg, og på min alder. Hun ene er 17 og opplevde nettopp sin første orgasme, hun har hatt type i snart et år. Hun andre venninen min, som er på min alder, har aldri hatt orgasme, selv om hun har hatt type i over 1 år, og de har vært seksuelt aktive.

 

Vet ikke om det er noe "trøst", men kansje ikke alle jenter som greier og få orgasme i en så ung alder? ^^

Lenke til kommentar
Ser du er 1 år eldre en meg ( I følge profilen vertfall). Jeg har venniner som er et år eldre en meg, og på min alder. Hun ene er 17 og opplevde nettopp sin første orgasme, hun har hatt type i snart et år. Hun andre venninen min, som er på min alder, har aldri hatt orgasme, selv om hun har hatt type i over 1 år, og de har vært seksuelt aktive.

 

Vet ikke om det er noe "trøst", men kansje ikke alle jenter som greier og få orgasme i en så ung alder? ^^

Jeg vet, men det er deprimerende fordi om :cry:

Lenke til kommentar

Da jeg ble sammen med typen min, sa jeg at jeg var seksuellt erfaren, siden han gav inntrykk av at han var det.

Jeg var jomfru, og jeg har enda ikke fortalt det til ham at jeg var jomfru da jeg møtte ham :ph34r:

Jeg beit bare tenna sammen første gangen, lot det vonde gå og prøvde meg ut i forskellige stillinger. Han sier jeg er ekstremt god i senga, så jeg vil liksom ikke fortelle ham at jeg var jomfru.

 

Hvordan ville dere gutter ha reagert hvis dama di plutselig sa hun var jomfru når dere møttes, når hun virker erfaren og ekspriminterer mye? :ph34r:

Lenke til kommentar
Har en hemmelighet til, som ikke er en hemmelighet etter å ha postet det her, men er da innen sex... Jeg har aldri hatt orgasme :cry:

 

Tenk your pants off, and start masturbating your clit until you feel the juices coming :dribble:

 

 

OOoh! and take plenty of pictures :w00t:

 

 

*grrr*

Endret av Anorther
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har en hemmelighet til, som ikke er en hemmelighet etter å ha postet det her, men er da innen sex... Jeg har aldri hatt orgasme :cry:

 

Tenk your pants off, and start masturbating your clit until you feel the juices coming :dribble:

 

 

OOoh! and take plenty of pictures :w00t:

 

 

*grrr*

Nei, filming og opplasting hit, slik at vi kan se på hvilke felt du kan gjøre forbedringer dersom du ikke kommer.

Hemmelighet? Tjaa ... Hentai<3

Lenke til kommentar
Har en hemmelighet til, som ikke er en hemmelighet etter å ha postet det her, men er da innen sex... Jeg har aldri hatt orgasme :cry:

 

Tenk your pants off, and start masturbating your clit until you feel the juices coming :dribble:

 

 

OOoh! and take plenty of pictures :w00t:

 

 

*grrr*

Nei, filming og opplasting hit, slik at vi kan se på hvilke felt du kan gjøre forbedringer dersom du ikke kommer.

Hemmelighet? Tjaa ... Hentai<3

 

Another Hentai lover!! fuck yeah xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...