Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med tanke på hva du nettopp kalte meg tipper jeg Keiko. :p

 

omg busted

 

 

:w00t:

 

enda en hemlighet: Jeg føler meg veldig depressiv ca 50% av dagen, siden typen min (bestis..) dumpet meg for damen. eller

"Måtte bruke tid på å fikse forholdet med damen."
Det har gått ca 5 måneder no siden den gangen.. også sa han en ting til som gjorde det bare utrolig teit...quote:
"Ladies come and go. Friends are forever"

Og det e jo bullshit 3k.! Altså.. Kordan i helvete kan du forvente å beholde vennene dine hvis du ikkje tar vare på de? Spesielt dine bestevenner, de trenger ekstra nurishment... Ellers så er de bare... jau "brown leaves falling of a dying twig"

:realmad:

mmmmmbitch!!

Lenke til kommentar
En jente som er litt scene. Ser litt hxc ut, liksom. xD

Ok. Jeg måtte slå opp scene og hxc også, men nå er det litt klarere ... :)

 

Har vridd hodet for å prøve å komme på en hemmelighet som jeg kan avsløre, men det er ikke lett! Jeg er såpass lite opptatt av å holde ting hemmelig, så jeg innrømmer det meste. Mange vil si at jeg er pinlig åpen om ting de mener er private. Men hvis jeg skal nevne noe må det vel være at jeg er jeg svak for unge kvinner. Ikke store hemmeligheten, men nok til at enkelte ser rødt for det. Egentlig har jeg alltid likt unge kvinner - fra jeg selv var på den alderen, men etter hvert som jeg ble eldre har jeg ikke sluttet å like dem. Horisonten har bare utvidet seg. Så i dag har jeg et rimelig stort spenn på akseptabel alder.

 

En annen "hemmelighet" er at jeg oppdaget under en trefning som soldat i midtøsten at jeg ikke har psykiske sperrer for å drepe. Nå ble det ikke aktuelt, men jeg var veldig innstilt på det da andrenalinet fosset gjennom blodet. Det var en rimelig opphissende situasjon og jeg var skuffet etterpå for at jeg ikke fikk sjansen til å drepe.

 

Så hemmeligheten min må vel da bli at jeg mangler sperrer for det meste - både seksuelt og på andre måter.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Nora: Det beste tipset jeg kan gi er at du ikke må stresse med det, og tenke mye på det under samleie. Hvis du føler deg trygg med partneren din, og slapper av kan det fort skje. Det er jo masse forskjellige teknikker og "leker" du kan prøve også ? :)

 

Min hemmelighet: Jeg har vært seksuellt aktiv siden jeg var 6 år ca.. Ikke misforstå da, ikke med noen men alene :whistle: kjenner ingen som begynte så tidlig jeg.. Og så drømmer jeg om å en gang få en g-punkt orgasme... sukk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...