enymizer Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hei, ble tidligere i dag ferdig med en artikkel hvor jeg introduserer leserene til Age of Conan, om du føler dette er for deg så besøk linken: http://www.effect-gaming.net/news.php?readmore=144 Håper den falt i smak
oophus_3do Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Var da godt skrevet og bra satt opp dette, men mye av det er jo godt ut på dato.. :s
enymizer Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Hmm, bare det med utslipps datoen?
Kultom Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Nei, er en del endringer som er skjedd med tanke på prestigeclasses hvertfall. Eller heller manglen på dem rett og slett.
oophus_3do Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Prestige classes er borte. Slik at alle kan bli hva de vil. Noen klasser som må vekk (Druid of the Storm, Scion of Set og Lich) samt en ny klasse som må inn (Tempest of Set). Så må du nevne at Druid of the Storm og Scion of Set blir slått sammen og lager den nye klassen som er Tempest of Set, og at Lich blir slått sammen med Necromancer.
LordjOX Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Ja endel utdatert info. I tillegg til det som er nevnt så er ikke lenger Tortage kun en enspiller del. Den er flerspiller om dagen og man kan sove for å gjøre "Destiny quest" om natten, da er man i en instanse og er alene (man kan fremdeles kommunisere med andre spillere). I tillegg til at man nå starter med en klasse helt fra starten av og ikke velger en archetype på level 5 og så en klasse på level 20. Endel skrivefeil også "folkseslag", "fyngerer" men ellers greit og informativt, spre ordet om AoC
vikingkylling Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Man kan fremdeles kommunisere med andre når man spiller alene? Snakker om revolusjon! Nå kan man bli invadert av goldspammere i single-player spill! :D
Bjonski Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Man kan fremdeles kommunisere med andre når man spiller alene? Snakker om revolusjon! Nå kan man bli invadert av goldspammere i single-player spill! :D Funcom er ikke som blizzard.. Jeg spiller Anarchy Online(laget av FC) og har veldig sjeldent sett goldspammers, og når jeg oppdager en er det ikke lenge før den blir IP banna.
OscarWoHA Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 (endret) Dårlig. Mange skrivefeil og ikke akkurat bra skrevet. Endret 26. januar 2008 av Meldarion
Del1 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Man kan fremdeles kommunisere med andre når man spiller alene? Snakker om revolusjon! Nå kan man bli invadert av goldspammere i single-player spill! :D Funcom er ikke som blizzard.. Jeg spiller Anarchy Online(laget av FC) og har veldig sjeldent sett goldspammers, og når jeg oppdager en er det ikke lenge før den blir IP banna. Nå er jo ikke Anarchy Online så stort som WoW da, dog jeg vet ikke hvor mange som spiller AO. Men håper at det ikke kommer så mange goldsellers til AoC som det er på WoW.
Kultom Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Man kan fremdeles kommunisere med andre når man spiller alene? Snakker om revolusjon! Nå kan man bli invadert av goldspammere i single-player spill! :D Funcom er ikke som blizzard.. Jeg spiller Anarchy Online(laget av FC) og har veldig sjeldent sett goldspammers, og når jeg oppdager en er det ikke lenge før den blir IP banna. Nå er jo ikke Anarchy Online så stort som WoW da, dog jeg vet ikke hvor mange som spiller AO. Men håper at det ikke kommer så mange goldsellers til AoC som det er på WoW. Blir ikke det, for forhåpentligvis så blir det ikke 10millioner spillere i AoC. Markedet blir nok aldri så stort for selgere i AoC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå