Gå til innhold

AoC: Introduksjon til spillet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prestige classes er borte. Slik at alle kan bli hva de vil.

Noen klasser som må vekk (Druid of the Storm, Scion of Set og Lich) samt en ny klasse som må inn (Tempest of Set).

Så må du nevne at Druid of the Storm og Scion of Set blir slått sammen og lager den nye klassen som er Tempest of Set, og at Lich blir slått sammen med Necromancer.

Skrevet

Ja endel utdatert info. I tillegg til det som er nevnt så er ikke lenger Tortage kun en enspiller del. Den er flerspiller om dagen og man kan sove for å gjøre "Destiny quest" om natten, da er man i en instanse og er alene (man kan fremdeles kommunisere med andre spillere).

I tillegg til at man nå starter med en klasse helt fra starten av og ikke velger en archetype på level 5 og så en klasse på level 20.

Endel skrivefeil også "folkseslag", "fyngerer" men ellers greit og informativt, spre ordet om AoC ;)

Skrevet
Man kan fremdeles kommunisere med andre når man spiller alene? Snakker om revolusjon! Nå kan man bli invadert av goldspammere i single-player spill! :D :D :D

Funcom er ikke som blizzard.. Jeg spiller Anarchy Online(laget av FC) og har veldig sjeldent sett goldspammers, og når jeg oppdager en er det ikke lenge før den blir IP banna.

Skrevet
Man kan fremdeles kommunisere med andre når man spiller alene? Snakker om revolusjon! Nå kan man bli invadert av goldspammere i single-player spill! :D :D :D

Funcom er ikke som blizzard.. Jeg spiller Anarchy Online(laget av FC) og har veldig sjeldent sett goldspammers, og når jeg oppdager en er det ikke lenge før den blir IP banna.

Nå er jo ikke Anarchy Online så stort som WoW da, dog jeg vet ikke hvor mange som spiller AO. Men håper at det ikke kommer så mange goldsellers til AoC som det er på WoW.

Skrevet

Nå er jo ikke Anarchy Online så stort som WoW da, dog jeg vet ikke hvor mange som spiller AO. Men håper at det ikke kommer så mange goldsellers til AoC som det er på WoW.

Blir ikke det, for forhåpentligvis så blir det ikke 10millioner spillere i AoC. Markedet blir nok aldri så stort for selgere i AoC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...