Hilln91 Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 har mista strømadapteren til G25 rattet mitt, hvor mange volt ut trengs for å drive dette?
-sparks- Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 tror du kan få ny av logitech gratis Gratis får du nok ikke, men det kan vel bestilles om du sender dem en mail. Jeg har adapteret her, det står AC input: 100-240Vac 50-60hz Dc output: 24Vdc 1.75A. Også er det ett tegn av en minus-sirkel som omslutter en annen sirkel og en pluss-sirkel. Det har vel noe med jording eller noe slikt tror jeg. Jeg ville heller skaffet orginal-adapteren fremfor å risikere gullrattet
Crazy_Man Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 jeg fikk gratis etter at min plutselig smalt når jeg satte den i. helt gratis og uten porto kanskje du ikke får det siden du klarte å miste den
Hilln91 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 jeg fikk gratis etter at min plutselig smalt når jeg satte den i. helt gratis og uten porto kanskje du ikke får det siden du klarte å miste den har du E-mail adresse så jeg kan kontakte de påå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå