Gå til innhold

Forumfest i Trondheim v.2 [18+]

Zethyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glint: Jeg driter egentlig langt i hvem og hva slags musikk som spilles så lenge det er EN eller TO som har kontroll på anlegget - finnes ingenting værre enn 30-sekunder-av-hver-låt-vors...

Skrevet

Lurer på hva oddsen for at jeg headbanger meg i svime på denne festen óg er :p

Evt. at noen kompiser og meg nesten mosher oss utenfor et rekkverket og falle ned noen meter. Ikke sunt det der :p

Skrevet (endret)

Dersom du og Great Garlic Girls-kameratene dine kommer og lager moshpit til Killswitch Engage, så skal jeg personlig ringe til skadedyrssentralen og få dere eliminert fra det gode selskap.

Endret av LarsP
Skrevet
Dersom du og Great Garlic Girls-kameratene dine kommer og lager moshpit til Killswitch Engage, så skal jeg personlig ringe til skadedyrssentralen og få dere eliminert fra det gode selskap.
Det med "utenfor et rekkverk og noen meter ned" hørtes gøy ut. La oss få se moroa før vi finner frem magnesiumsulfatet :)
Skrevet

Ha ha, jeg kommer ikke i kjole, og har ingen kompiser som føler dragningen mot det heller, så du kan være trygg Lars, jeg vil heller ikke prøve å kose med noen av gjestene av det mannlige kjønn eller by dere opp til dans.

Chill.

Skrevet (endret)

Nå er det faktisk et spørsmål om jeg kommer i det hele tatt.

Det ryktes at det er Motorpsycho på Steinkjer rundt da, og jeg skal intervjue og filme de ...

Hmm, tror jeg må dobbeltsjekke datoene mine.

edit: Ved nærmere sjekk er det helga etter.

Endret av Datasmurf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...