Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OSL - STT, St Thomas, US virgin islands fra ca 3500,- søk via fx momomdo.

Koster ca. 300 mer om man booker rett fra BA.

 

Salgsperiode: Ikke annonsert

Reiseperiode: nov-mars

 

Pass på at den kan fåes enda litt billigere, men da med flere overnattinger underveis.

Ser fortsatt ut til å være tilgjengelig. Er av og til treg av meg for å få opp bookingskabalen og bestilte fra AA.com først idag til 3450NOK inkludert setereservajon over Atlanteren og ned til Karibien, og også med 2 innsjekkede kofferter om jeg har skjønt det riktig.

 

Denne prisen er nå også tilgjengelig i påsken, det var den ikke først!

Lenke til kommentar

Ikke helt fornøyd med at jeg gikk glipp av den. Business class, er det med helt nedlagte seter også eller?  

Flatbed og for 1 av 4 seter i 777 er det eget avlukke. For å resevere sete skal BA ha utrolige 975,- av meg for hver flight. Klarer jeg skaffe meg sølvstatus, eller bedre, er det gratis. Har veldig lyst til å prøve med eget avlukke. :dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke helt fornøyd med at jeg gikk glipp av den. Business class, er det med helt nedlagte seter også eller?  

Flatbed og for 1 av 4 seter i 777 er det eget avlukke. For å resevere sete skal BA ha utrolige 975,- av meg for hver flight. Klarer jeg skaffe meg sølvstatus, eller bedre, er det gratis. Har veldig lyst til å prøve med eget avlukke. :dribble:

 

Eget avlukke hadde selvfølgelig vært konge, men å praktisk talt få en seng for 4500,- på tur til Nord-Amerika er allerede mer luksus enn jeg sannsynligvis noen gang vil oppleve. =D

Lenke til kommentar

Eget avlukke hadde selvfølgelig vært konge, men å praktisk talt få en seng for 4500,- på tur til Nord-Amerika er allerede mer luksus enn jeg sannsynligvis noen gang vil oppleve. =D

Det er fortsatt "bare" business class, det har jeg mange ganger blitt oppgradert til på Interkontinentale reiser. Har flydd First Class til Shanghai og Seoul til det dobbelte av den prisen. :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Eget avlukke hadde selvfølgelig vært konge, men å praktisk talt få en seng for 4500,- på tur til Nord-Amerika er allerede mer luksus enn jeg sannsynligvis noen gang vil oppleve. =D

Det er fortsatt "bare" business class, det har jeg mange ganger blitt oppgradert til på Interkontinentale reiser. Har flydd First Class til Shanghai og Seoul til det dobbelte av den prisen. :cool:

 

Fremdeles bedre enn hva folk flest noen ganger for prøvd. :)

Lenke til kommentar

Hva gjør folk for å oppgradere til en rimelig penge? Noen triks man kan benytte seg av? Eller er det helt tilfeldig

Jeg betalte ca 2.500 kr fra Økonomi til Business på strekningen CPH-SFO (København - San Francisco) for et par år siden via Optiontown. Reiste da med SAS.

Alternativt er å samle poeng i et fordelsprogram. Innimellom kan også en høyere status i et program gi oppgradering hvis det er overbooket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...