Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vil prøve å bytte strømforsyning til min d-link di-624, kan jeg bytte den med min gamle ruterkontakt?


Anbefalte innlegg

Som sagt har jeg som mange andre opplevd problemer med denne ruteren. Den første bytta jeg (kjøpte den i butikk) med en gang siden den var helt for jævlig, og den jeg har nå funka stort sett greit (har hoppet ut noen få ganger men det virket som det gav seg etter hvert). Har oppgradert firmwaren til den nyeste versjonen. Nå hoppet likevel internettet ut midt i en xbox live match og kom ikke på igjen før flere minutter senere, noe som er veldig frustrerende.

 

Så jeg lurer på om jeg kan bytte strømforsyningen til ruteren med en hvilken som helst annen, så lenge den passer, siden jeg hørte at dette muligens kunne hjelpe. Har en jensen ruter som har funka flott, men som ikke virka så bra med xbox og som ikke var trådløs. Strømforsyningskuben til den er mye større, men tuppen på ledningen er like stor. Kan jeg bruke denne?

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

 

På ruteren stod det bare: 5V og 2.5a

på den medfølgende strømkabelen sto: input100-240V-0.5A, 50-50Hz. På output sto det det samme som var skrevet på ruteren.

På den andre og fremmede strømkabelen står: Pri: 230V - 50Hc 90mA Sec: 9V 1A 9VA

 

No match then :( ?

Lenke til kommentar

medfølgende strømkabel? du mener strømforsyninga? Isåfall er det helt riktig at de to øverste linjene dine passer sammen, da out på strømforsyningen er lik in på routeren (selvfølge at dette passer sammen, da de hører sammen)

 

når det er snakk om den andre, er det litt verre... du trenger bare se på Sec (altså ut) som er 9V 1A og 9VA (siste vet jeg ikke hva skal bety)

spenningen er for høy, og strømmen for liten... ikke tenk på å bruke denne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...