Gå til innhold

Sniktitt på Lost Odyssey (X360)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Husker jeg syns dette så tøft ut for et år siden eller når vi først fikk litt info om det. Men når jeg så den første videoen og fant ut at det var turn based ble jeg litt skuffet.

Eneste innen den sjangeren som går er Heroes MM :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde litt forhåpninger i begynnelsen, men alt jeg trengte å se var klæra til hovedpersonen. I japanske spill så skal folk alltid gå rundt i freshe upraktiske rustninger, og alle skal ha et jentelignende ansikt. Tror nok ikke det hjelper noe særlig at de har tatt litt av P:T historien, når folka veiver med sverd som er større enn dem selv.

 

Hvis en historie skal være god, så må den være troverdig. En historie full av prettyfaces med glinsrustninger, über magi til de fancy sverda og helt idiotiske klær, virker ikke troverdig for meg.

 

Dog skal jeg muligens gi jappsene en sjansje, for de greide å komme ut med ett bra RPG spill for 10 år siden, nemlig Suikoden. Suikoden 2 ble tragisk nok "jappsifisert". Phantasy Star IV var jo også en slager, men det var for enda lenger siden.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt er ikke dette spillet på mindre enn 4 disker så det tyder på att vi some elsker jrpg virkelig har noe å glede oss til og forhåpentligvis ville dette føre till flere 360 solgt i Japan.

 

 

dette spillet floppet i japan ,som blue dragon og som Eternal sonata:)

 

Men er alikevel noe jeg ser frem til:) virker drit fet.. to bad de ikke har blue ray discer, hater å bytte rundt.

 

Om man ikke klarer å løfte på ræva etter 10+ timer for å skifte på en disk er man kanskje litt lat da :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...