Gå til innhold

Unreal 2 låser seg!


Anbefalte innlegg

Spillet starter normalt, går gjennom intron uten problemer, men når selve hoveddelen skal lastes, låser det seg! Har reinstallert spill, skjerm/lyd kort drivere etc. Noen forslag?

 

System:

 

A7N8X Deluxe

Amd xp 2000

Hercules Prophet 9700 pro

WD 80 gb

Win xp sp 1

Directx 9 + Catalyst 3.1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig rebooter jeg maskina, men det løser ikke problemet! Spillet henger seg igjen og igjen! Det som er så snedig er at jeg får øve meg på training court i spillet, dette virker, men med en gang jeg velger 2 for å vende tilbake til skipet, og selve spillet loader, låser det seg! Snedig!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig rebooter jeg maskina, men det løser ikke problemet! Spillet henger seg igjen og igjen! Det som er så snedig er at jeg får øve meg på training court i spillet, dette virker, men med en gang jeg velger 2 for å vende tilbake til skipet, og selve spillet loader, låser det seg! Snedig!

 

hmm,

vel har du overclocka Radeon din? :)

incase, sett ned clocke frekvensen litt , hjelper med eennn gang!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig rebooter jeg maskina, men det løser ikke problemet! Spillet henger seg igjen og igjen! Det som er så snedig er at jeg får øve meg på training court i spillet, dette virker, men med en gang jeg velger 2 for å vende tilbake til skipet, og selve spillet loader, låser det seg! Snedig!

 

HEHE! hadde samme problem . men jeg starta spillet og gjorde det på nytt. men jeg fikk feil melding da.. NIIICE grafikk! :yes::yes:

Lenke til kommentar

EAX har skapt mye bryderi med mange spill.

 

Last ned EAX patchen f.eks her

http://www.gamershell.com/download_init.sh...826647084586.67

 

BTW jeg spilte gjennom hele spillet uten en eneste crash (kryss i taket i disse tider). Men installerte EAX patchen med det samme, siden jeg visste at den var kommet ut.

 

Ellers så kan jeg anta at det har noe med catalyst driverne å gjøre. Husker det var mye trøbbel med Radeon 8500 kortet mitt. (Ble lei og skaffa G4 ti4600). Radeon 9700 har jeg ikke noe erfaringer med, men tror jeg heller venter på neste generasjon Geforce istedet for å investere i 9700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...