Bear^ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Nå var ikke mitt eksempel knyttet opp mot en spesifik bok men heller at man måtte ha en hvis antall bøker under beltet som lov før man overhode fikk lov å poste på det forumet, slik det ser ut som det er her på denne delen av forumet og dermed en klikk jeg tydeligvis har gått glipp av. Jeg blir bare mektig irritert når jeg blir møtt med en slik oppførsel som enkelte har vist her for det er noe jeg ikke er vant med, spesielt ikke fra dette forumet.
Lightningwolf Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Nå var ikke mitt eksempel knyttet opp mot en spesifik bok men heller at man måtte ha en hvis antall bøker under beltet som lov før man overhode fikk lov å poste på det forumet, slik det ser ut som det er her på denne delen av forumet og dermed en klikk jeg tydeligvis har gått glipp av. Jeg blir bare mektig irritert når jeg blir møtt med en slik oppførsel som enkelte har vist her for det er noe jeg ikke er vant med, spesielt ikke fra dette forumet. Neida men du må ha lest denne spesifikke boka som omhandler PvP før du poster i denne tråden tror det er folk mener. Ingen som har sagt noe på at du poster i de andre trådene som du har lest bøkene som passer til. ^^
neoman Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Vel saken er att 95% av folka på forumet her er lvl 70, og derfor er det vel slik att alt generelt snakk om wow er om lvl 70 livet. ikke noe galt i å utale deg nei. men blir litt vanskelig å samenligne 70 å lvl 15:P som lvl 15 warrior slo jeg en lvl 19 lock, mens som lvl 51 warrior tapte jeg mot 45 lock. så er litt vanskelig å samenligne.
Bear^ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Neida men du må ha lest denne spesifikke boka som omhandler PvP før du poster i denne tråden tror det er folk mener. Ingen som har sagt noe på at du poster i de andre trådene som du har lest bøkene som passer til. ^^ Har nok lest PvP, var vel bare at jeg leste feil versjon, jeg leste versjon 15 mens dette forumets interne normer som bare et fåtall kjenner til krevde versjon 70.
John Keats Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Neida men du må ha lest denne spesifikke boka som omhandler PvP før du poster i denne tråden tror det er folk mener. Ingen som har sagt noe på at du poster i de andre trådene som du har lest bøkene som passer til. ^^ Har nok lest PvP, var vel bare at jeg leste feil versjon, jeg leste versjon 15 mens dette forumets interne normer som bare et fåtall kjenner til krevde versjon 70. Poenget er vel at spillet ikke starter skikkelig før 70. Pål: " Burde jeg kjøpe Bioshock? " Per: " Nei, demoen sugde, er ikke noe bra historie, dårlige våpen og kjedelige fiender " Pål: " Ok da kjøper jeg det ikke "
Christeven Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Har nok lest PvP, var vel bare at jeg leste feil versjon, jeg leste versjon 15 mens dette forumets interne normer som bare et fåtall kjenner til krevde versjon 70. nå må du nesten gi deg, det er flertallet som forstod at det var lv 70, selv om det kansje ikke kom fram i førsteposten. Så du har ikke gjort noe feil. men nå kan jeg tenke meg at de fleste begynner å bli lei, så slutt å kveruler på det.. post lav lv pvp om det er så viktig, men ikke si at majoriteten ikke forstod at det var lv 70 pvp, for det gjorde de ..
Bear^ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Rart, jeg trodde spillet startet når du klikke på world of warcraft.exe. Men egentlig, seriøst, hvem kunne ut fra førsteposte tenke seg til at det kun var ment for eliten denne tråden? PvP finnes jo i alle leveler opp til level 70, så hvordan kunne enn vite at det var KUN level 70 folk som hadde tilatelse til den ekslusive klubben? Dette med tanke på uskrevene normer, lover og regler som tydeligvis bare eksisterer.
John Keats Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Rart, jeg trodde spillet startet når du klikke på world of warcraft.exe. Men egentlig, seriøst, hvem kunne ut fra førsteposte tenke seg til at det kun var ment for eliten denne tråden? PvP finnes jo i alle leveler opp til level 70, så hvordan kunne enn vite at det var KUN level 70 folk som hadde tilatelse til den ekslusive klubben? Dette med tanke på uskrevene normer, lover og regler som tydeligvis bare eksisterer. Eliten? Hvor mange % av alle som spiller wow tror du har en 70? Det er rimelig mange.. De fleste av de som ikke har det er nok ikke på forumet her uansett.
Snor Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Eliten? Hvor mange % av alle som spiller wow tror du har en 70? Det er rimelig mange.. De fleste av de som ikke har det er nok ikke på forumet her uansett. Nettopp, det å få seg en lvl 70 eller to er ikke så veldig spesielt, så da ser jeg ikke helt hvor denne arrogante holdningen om at det skjer noe fundamentalt med både spilleren og karakteren i det man runder 70. Spillet begynner på lvl 1, både når det gjelder pve og pvp, og hvorvidt det store målet er 70 kommer helt an på spilleren. For noen er målet endgame raiding eller pvp, mens for andre er målet å kose seg underveis med å levle. Det er faktisk folk som synes spillet er ferdig når man når lvl 70, og går og starter en alt for å levle den. Da kan man ikke si at spillet starter på lvl 70, bare fordi det opplevdes slik for deg. Og så lenge dette er ett forum for folk som spiller wow generelt, så synes jeg det skal være åpent for alle å mene noe, selv om det kanskje er slik at flertallet her har minst en lvl 70. Hvis man ønsker ett forum for eplekjekke bedrevitere som tror de er verdensmestere fordi de har spilt en animert figur opp til max lvl så bør man spesifisere det. Endret 13. januar 2008 av Snor
nagina Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Ingen som orker å gjøre skikkelig pvp før level 70 anyway, twinks er unntak da men, de er som oftest vært på level 70 PVP og er litt "Low-lifers" =)
Christeven Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Og så lenge dette er ett forum for folk som spiller wow generelt, så synes jeg det skal være åpent for alle å mene noe, selv om det kanskje er slik at flertallet her har minst en lvl 70. Hvis man ønsker ett forum for eplekjekke bedrevitere som tror de er verdensmestere fordi de har spilt en animert figur opp til max lvl så bør man spesifisere det. er det mulig å være så ekstremt kverulerende.. Jeg skal si min mening uansett hva folk sier, meg meg! samme hva så og si alle mener posten handler om skal jeg si det jeg mener!! herregud, ring menneskerettsdommstolen om det er et så fantastisk overtramp av dine rettigheter .. Endret 13. januar 2008 av Christeven
Bear^ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 er det mulig å være så ekstremt kverulerende.. Jeg skal si min mening uansett hva folk sier, meg meg! samme hva så og si alle mener posten handler om skal jeg si det jeg mener!! herregud, ring menneskerettsdommstolen om det er et så fantastisk overtramp av dine rettigheter .. Ikke kast stein når du sitter i glasshus, om du ikke er interesert i kvervulering er det en god ting å gjøre, la være å kvervulere sammens med oss. Takk Snor for support.
Christeven Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Ikke kast stein når du sitter i glasshus, om du ikke er interesert i kvervulering er det en god ting å gjøre, la være å kvervulere sammens med oss. Takk Snor for support. Som jeg skrev tidligere tenker jeg alle er lei dette temae nå. har også overtatt hele tråden. Så da sier vi at dere poster meningene deres hvor dere vil når dere vil, ferdig med saken. Edit: eksempel på hva jeg mener med at man ikke skal poste meningen sin der den ikke hører hjemme: I guild og klans rekkruterings forumet, tråden WoW: Sin rekrutterer 1x priest (holy) og 1x druid (restoration) - (Kul Tiras PVE) de rekruterer 1 priest og en druid gearet for Black Temple, som er langt inn i lv 70. Men så poster du som en lv 31 paladin : En ting jeg dessverre reagerer på i mange guilder er den fastsatte "disse dagene har du fri". Dessverre er jeg ikke i besittelse at jeg har mulighet til å bestemme når jeg har fri fra arbeid og arbeid kommer fremfor WoW anytime (og det sosiale livet) så såfremst den metodikken forandres trives jeg best som jeg har det nå i WoW. Hvorfor i all verden tror du de bryr seg om det, for det første har du feil klasse, for det andre er du lv 31 og for det tredje var det en rekruteringspost for de som vil joine guilden ikke de som IKKE vil eller skal.. Det er reglene de har og folk som vil følge dem kan søke om medlemmskap, folk som ikke vil det kan joine andre guilder. Over til Warlock vs Warrior. Endret 13. januar 2008 av Christeven
LowBalls Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Etter hva jeg har skjønt vis warrior får åpnet med en charge/intercept og popper imune fear så burde de klare det ganske greit. Er to klasser med mye hp. men selvfølgelig er ganske jevn fight.
neoman Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Bare så det er sagt er ikke eliten lvl 70. minst 95% av alle på forumet her har en lvl 70. og det å få en karakter til lvl 70 er verken vanskelig eller tar mye tid. det å derimot geare den opp så snart man har blitt lvl 70 tar mye mye mere tid en å levle opp. spillet har akuratt starta når man dinger lvl 70:)
Skurupu Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Ja slike kamper er alltid avgjort på forhånd og det er -alltid- warlocken som vinner uten untak fordi warlock er så jævlig sinnsykt overpowered. Pfft. Jeg spiller _aldri_ pvp, men blir jeg angripet av en lock mens jeg grinder dreper jeg han som oftest uten problemer. Frost Mage ftw.
Lightningwolf Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Ja slike kamper er alltid avgjort på forhånd og det er -alltid- warlocken som vinner uten untak fordi warlock er så jævlig sinnsykt overpowered. Pfft. Jeg spiller _aldri_ pvp, men blir jeg angripet av en lock mens jeg grinder dreper jeg han som oftest uten problemer. Frost Mage ftw. Ironi er vanskelig på internett men det får da være grenser.
Skurupu Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Ja slike kamper er alltid avgjort på forhånd og det er -alltid- warlocken som vinner uten untak fordi warlock er så jævlig sinnsykt overpowered. Pfft. Jeg spiller _aldri_ pvp, men blir jeg angripet av en lock mens jeg grinder dreper jeg han som oftest uten problemer. Frost Mage ftw. Ironi er vanskelig på internett men det får da være grenser. Tro det eller ei, det er faktisk mulig å drepe en warlock. Det er ikke slik at warlock er best mot alle andre classer. Det er classer som warlock sliter litt med også. Jeg synes det er lett å drepe warlocks, mens shamans for eksempel er klin umulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå