Gå til innhold

Lian Li lager kabinett til 360!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo litt leit at garantien forsvinner når man åpner Xboxen.. Hva skal man da gjøre om man får de røde ringene? Regner med at faren for det ikke forsvinner med dette kabinettet, kansje reduseres, men aldri i livet om det løser problemet..

 

Nei skeptisk..

 

Er ikke RROD forårsaket av at xboxen blir for varm da? I alle fall det jeg har hørt. I så fall med dette kabinettet blir det bedre for xboxen din

Lenke til kommentar

Om OS-oppdateringen som kjem i haust går som forventa blir det meste av støyen eliminert, trur eg går for den i staden for. Ser ikkje film på Xbox-en uansett, og i spel er det sjeldan så stille at støyen er til irritasjon. Garanti og reklamasjonsrett er og kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Er ikke RROD forårsaket av at xboxen blir for varm da? I alle fall det jeg har hørt. I så fall med dette kabinettet blir det bedre for xboxen din

 

Joda det jeg og har hørt, og det blir kansje bedre, det regner jeg med at det blir. Men tviler på at det blir fullstendig fjernet. Og om ROD skulle komme når du har fått Xboxen inn i det nye kabinettet har du ikke noen garanti lenger..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...