Gå til innhold

Min erfaring med AoC så langt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bortsett fra at man lett skal kunne spille AoC med en 2-3 år gammel PC.

 

2-3 år gammel pc er da ikke noe, har en 6 år gammel stasjonær, den kjører WoW fint(Untatt der mange folk er samlet...) :p

 

 

Det har blitt sagt i et intervju at kravet skal være på Oblivion nivå, så klarer man å kjøre Oblivion bra så klarer man AoC, men man kunne også skru på detaljer for å få unytte maskinen helt.

Lenke til kommentar
Da håper jeg virkelig de sitter på en annen build enn den vi har i beta. Ellers blir det remake av AO releasen.

 

For å si det sånn. Uten kraftige forbedringer før den 25 mars selger jeg funcom aksjene mine rett før påske. (og kjøper dem tilbake for en slikk og ingenting noen dager etter release)

 

Enige her. Det som er rart er at FunCom sa at de hadde et ferdig produkt, men utsatt den fordi di ville fiks på noen bugs og små ditaljer.

 

Dette ble jeg kanon glad for og tenkte "Det er bra dem er perfeksjonister".

 

Men etter å ha spilt beta igår trodde jeg at jeg var i første beta fasen....det var helt elendig.

Lenke til kommentar
Fikk Erling til å ta en titt på denna tråden får håpe de

finner ut av hvem han er som starta tråden så de

kan kaste han ut og få noen en annen inn i beta som vil

være betatester.

Det er vel ganske umulig å finne ut hvem som eier brukerene og ikke har noe navn displayed.

Lenke til kommentar
Akkurat som jeg håpet og trodde. Spillet var forferdelig i Beta'n. Føltes som en pre-alpha versjon av et spill fra 1995. Da blir det verre for funcom mtp Warhammer ja.

 

Hvorfor det?

Warhammer online kommer ikke før til høsten igjen, ser ikke "problemet"...

Det er uansett to helt forskjellige spill som vil trekke til seg ganske forskjellige aldersgrupper og type gamere.

Lenke til kommentar
Fikk Erling til å ta en titt på denna tråden får håpe de

finner ut av hvem han er som starta tråden så de

kan kaste han ut og få noen en annen inn i beta som vil

være betatester.

 

here..have some crackers with that wine...hva andre gjør med sin betaavtale springer jeg ikke hjem og sladrer til mor om. det får de avgjøre selv!.

 

conanfan i 25år

 

Hudrin!.

Lenke til kommentar
Fikk Erling til å ta en titt på denna tråden får håpe de

finner ut av hvem han er som starta tråden så de

kan kaste han ut og få noen en annen inn i beta som vil

være betatester.

 

here..have some crackers with that wine...hva andre gjør med sin betaavtale springer jeg ikke hjem og sladrer til mor om. det får de avgjøre selv!.

 

conanfan i 25år

 

Hudrin!.

Jeg trur FunCom setter litt pris på at de får litt hjelp rundt om kring når det gjelder Beta "leaks".

Selv om de har folk som gjør dette for dem, så kan de da ikke være overalt.

 

Folk som har generell folkeskikk og litt respekt klarer rett og slett å forholde seg til en bindende avtale.

Lenke til kommentar
Akkurat som jeg håpet og trodde. Spillet var forferdelig i Beta'n. Føltes som en pre-alpha versjon av et spill fra 1995. Da blir det verre for funcom mtp Warhammer ja.

 

Hvorfor det?

Warhammer online kommer ikke før til høsten igjen, ser ikke "problemet"...

Det er uansett to helt forskjellige spill som vil trekke til seg ganske forskjellige aldersgrupper og type gamere.

 

Jeg tviler sterkt på om aldersgruppen og spillertypen kommer til å bli så forskjellig. AoC og WAR er så og si de to eneste skikkelige neste generasjons MMORPG'ene som kommer, og det er nok en hel bråte gamere som skal teste begge for å sjekke hvilket det liker best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...