Gå til innhold

Kan du kopiere eit lagra spel på Guitar Hero 3 (X360)?


Zeph

Anbefalte innlegg

Er det mogeleg å kopiere eit lagra spel for å få to-tre forskjellige spel med identisk framgang? Planen var å kopiere eit spel med fullført Easy og eventuelt Medium to ganger så me har tre spel der alle er kome like langt.

 

Prøvde å kopiere i System på dashboard, men eg fekk ikkje kopiere frå og til same kjelde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mogeleg å kopiere eit lagra spel for å få to-tre forskjellige spel med identisk framgang? Planen var å kopiere eit spel med fullført Easy og eventuelt Medium to ganger så me har tre spel der alle er kome like langt.

 

Prøvde å kopiere i System på dashboard, men eg fekk ikkje kopiere frå og til same kjelde.

 

Du meina at du vil kopiera ein "savegame" frå ein profil til ein annan slik at alle profilane er komne lika langt sidan de berre spelar på ein? Eg har ikkje peil om dette går men eg trur ikkje det sidan det ville vorte for lett å skulle kopiera andres achievments for å få høgare gamerscore.

Lenke til kommentar

Først av alt: Har tenkt å bruke same profil, så achievements blir registrert på ein uansett.

 

Eg har i dag ein profil og eit lagra spel (savegame) i GH3. Hensikten var å fullføre Easy og evt. Medium på eit lagra spel for så å kopiere det opp to ganger. Då har eg tre lagra spel på same profilen. I spelet blir vel det tre forskjellige band som du velger blant når du går inn på Career.

 

Me er tre stykk og har planar om å ha eit spel kvar, men det er så keisamt å ta Easy og Medium om att og om att, meiningen var å få litt fart på sakene. Er ikkje sikkert det er mogleg, derfor eg spurte her. ;)

Lenke til kommentar
Først av alt: Har tenkt å bruke same profil, så achievements blir registrert på ein uansett.

 

Eg har i dag ein profil og eit lagra spel (savegame) i GH3. Hensikten var å fullføre Easy og evt. Medium på eit lagra spel for så å kopiere det opp to ganger. Då har eg tre lagra spel på same profilen. I spelet blir vel det tre forskjellige band som du velger blant når du går inn på Career.

 

Me er tre stykk og har planar om å ha eit spel kvar, men det er så keisamt å ta Easy og Medium om att og om att, meiningen var å få litt fart på sakene. Er ikkje sikkert det er mogleg, derfor eg spurte her. ;)

 

Viss du har prøvd å da ikkje går so går da nok ikkje heller. Dessuten går da forholdsvis fort å trø gjennom easy og medium fø alle de tre no ;) Det vert berre litt leik det. Eg har forresten komme på siste delen på hard no :new_woot:

Lenke til kommentar
Ah, sånn å forstå. Tror dessverre det blir vanskelig å ha mer enn én lagring per spill per profil per lagringsenhet, for å si det enkelt og greit. Jeg er, som vanlig, ikke helt sikker.

Neida, det går fint, er berre å oppretta ein ny det.

 

Ja, eg har tatt Easy med 5 stjerner på alle, så det er mine brør som må ta det på nytt att om dei har behov for det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...