webstian Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei, har akkurat gjort ferdig det generelle på nettsiden som skal fremme lan-partyet jeg skal arrangere med noen venner. Før jeg får kommentarer, les: - Ja, jeg har funnet template på en side med gratis layouts, lite av "designet" er gjort selv, mest innhold - har ikke fiksa æ ø å på index, guestbook og påmelding(påmelding er straks ferdig da) men venter med det andre til jeg har laget et script for å gjøre det om siden det blir gjevnlig oppdatert. - Mangler archive siden. Det jeg ønsker kommentarer på: Designed generellt, Hvordan passer innholdet på siden inn mot designet og hva burde jeg fjerne\legge til på siden. MvH: Stian Sandvold edit: såklart klarte jeg å gemme linken haha http://madlan-nittedal.freehostia.com/ (layout 2) ble lei av det gamle selvlagde:P Endret 11. januar 2008 av webstian
564215 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Vel, det hadde jo vært greit og lagt til en link til siden vi skal gi tilbakemelding på også da.
IceFox Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Et godt utgangspunkt. Ryddig og enkelt. Dog kan noen ting fikes på: - ÆØÅ vises ikke. Har vel noe med ISO-nummeret du bruker. - Hoveren i menyen er buggy. Stripene møtes ikke på diagonlaen. Må finne et annet utsnitt som funker til repetering. - Savner litt bilder på siden. Ble veldig mye tekst.
Stian Jacobsen Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Siden du bruker en template, gidder jeg ikke å kommentere designet. Nettsiden din er midt på 3 layout messig, men den er ganske tom og tekst størrelsen er alt for liten Prøv med litt bildebruk. Lykke til
webstian Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 jepp la akkurat ut siden til hoved mappen, og ikke layout_2 (bare fjern layout_2 for å se den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå