Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :p

Skal ha det, men mellomringer koster 500 kroner men et makroobjektiv koster 5000 kroner... så fær sjp først med mellomringer, sååå kansje blir det eit makroobjektiv ;)

Skrevet
Jeg skal kjøre en tur fra Nord Trøndelag til Oslo i september - er det noen spesielt severdige/fotoverdige omveier jeg bør vurdere?

Jeg syns nesten du bør slenge opp en dato, og så fikser vi et møte på noen timer mens du er på farta! ;)

Skrevet
Er det noen som har sett bruksprisene på den originale 1D? 4000,- er en ganske fin pris for et slikt hus, selv om det begynner å bli ganske gammelt nå.

Man får vel 1D til under 4000?

Fotovideo selger brukte 1D II til under 7000. De er nok ganske hardt brukt av pressefotografer da.

Skrevet
Mark 2 til under 8000, ligger flere på Finn, det er en enda penere pris. :)

Joda, men forskjellen er den samme som 400D og 40D. Og å få et 1D til samme pris som et 400D er utrolig bra. Det negative er vel at meg engang du cropper eller øker ISO-en er 400D et bedre kamera. :p

Skrevet

Kan også legge til at gamle 1d kameraene har mikroskopisk skjerm ifht nyere kamera (også mitt mk ii), og at brukervennligheten er latterlig dårlig ifht nyere kamera.. =D

MEEEN, noen som kan linke meg i rett retning til svenskene sitt svar på norske Fotografi?

Skrevet
...

Til gjengjeld, kjøper jeg meg en 28mm f/1.8 USM på fredag.

Hentet meg en 28mm f/2.8 i dag. Nå får PMnormal konkurranse. Skal jeg bytte navn til TSnormal eller Normal42? Kan selvfølgelig gi beng; men det er vel en smule pinglete ?

Tom - normalisert

Skrevet
Jeg skal kjøre en tur fra Nord Trøndelag til Oslo i september - er det noen spesielt severdige/fotoverdige omveier jeg bør vurdere?

Jeg syns nesten du bør slenge opp en dato, og så fikser vi et møte på noen timer mens du er på farta! ;)

Slett ingen dårlig idé. Planen er å være ferdig i Levanger(?) i 14-tiden 11. september.

Skrevet
...

Til gjengjeld, kjøper jeg meg en 28mm f/1.8 USM på fredag.

Hentet meg en 28mm f/2.8 i dag. Nå får PMnormal konkurranse. Skal jeg bytte navn til TSnormal eller Normal42? Kan selvfølgelig gi beng; men det er vel en smule pinglete ?

Tom - normalisert

Når jeg skaffer meg 25/2.8 endrer jeg nick til SAnormal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...