Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, er jeg den eneste som synes det er direkte kjeeedelig å sortere bilder? Har 6-700 bilder fra Storåsfestivalen i gårkveld som trenger sortering og redigering. Noen som har lyst på jobben? :p

Gøy å gå gjennom første gangen (når jeg sletter de ubrukelig dårlige bildene mine), men etter det er det kjedelig ja, veldig mye chatte&surfepauser (doing it right now!), enda bra jeg ikke har noe tidspress på meg :p

Skrevet

Gøy å gå gjennom første gangen (når jeg sletter de ubrukelig dårlige bildene mine), men etter det er det kjedelig ja, veldig mye chatte&surfepauser (doing it right now!), enda bra jeg ikke har noe tidspress på meg :p

Akkurat ferdig med første sortering, sletta 5/6 av bildene. Har heldigvis ikke noe tidspress på meg heller. :p

(Sånn det går når man bruker manuelfokus etter noen øl innabords...)

Skrevet

% man: why did you get a divorce?
man:: Too many arguments.

haha

haha :)

litt mer nerdehumor:

$ drink < bottle ; opener
bottle: cannot open
opener: not found

Skrevet

Noen lest Aftenposten idag? På side 30-31 (Del 1) står det litt om norske idrettsmenn som fotografer :)

Andreas Thorkildsen, Edvald Boasson Hagen og Alexander Dale Oen, idrett er ikke det eneste de er flinke til.

Skrevet

Vurderer å ta opp gamle kanonball kunster for å kjøpe Leica. Ved nærmere ettertanke ringe importøren og høre om de sponser kanonball lag ?

Skrevet

Sat her og høyrte på Tom Waits, sippa til Kaffi og redigerte bilete, mens eg filosoferte over kor mykje gale det er i verda - eg trur eg har blitt gubbe. :ermm:

Skrevet

Sat her og høyrte på Tom Waits, sippa til Kaffi og redigerte bilete, mens eg filosoferte over kor mykje gale det er i verda - eg trur eg har blitt gubbe. :ermm:

Eh. Neppe. Når du er "gubbe" hører du ikke så mye på Tom Waits lenger, og weltschmerz er i all hovedsak et tilbakelagt stadium. Gubber er kjipe(re) og kyniske.

In other news: Ny Kindle lansert i dag - versjon med bare wlan til $139!? Fuck me. Kindle er et seriøst genialt produkt. Selg aksjene deres i Norske Skog!

Skrevet (endret)

Eh. Neppe. Når du er "gubbe" hører du ikke så mye på Tom Waits lenger, og weltschmerz er i all hovedsak et tilbakelagt stadium. Gubber er kjipe(re) og kyniske.

Du har vel eit poeng ja, men det kjem nok med åra, har forhåpentlegvis ein del igjen.

Skal på fjelltur i fira sagar frå i morgon, det høljregne ute. :/

Endret av Eksistensiel
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Driver å flytter.. har bare 2400km bak rattet denne uka tilsammen.. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...