Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg importere bare noen av bildene fra kameraet mitt og til en mappe på PCen? Jeg vet jeg bare kan åpne minnekortet og dra de bildene jeg vil ha over, men jeg vil helst gjøre det i et importprogram så jeg får dato etc. på bildene. Både Windows og Adobe Bridge vil ikke la meg velge hvilke filer jeg skal importere...

 

Dato og all info skal vel bli på bildet selv om du bare copy/paster det inn? Det gjør det i alle fall på min..

Lenke til kommentar

Tatt igjennom nettinggjerde med 135L @ F/2 på hove plantesalg/fuglepark

Reven(e) lå som oftest bak ett tre og sov når jeg var der, men jeg gikk litt på siden av inngjerdingen og så reven når den gikk en liten tur. Fikk tid til å knipset to bilder (med 10fps) før den stakk under ett tre.

 

Fantastisk pent bilde. Rever er jo ikke verdens minst skye dyr. Du burde vinne, men folk er ikke alltid like enkle å ha med å gjøre. "The Moment of Lulz", går gjerne foran teknikken.

Lenke til kommentar

Hvis du tenker på exif og dato lagret i filen, ja, men ikke i filnavnet. Det gjør det bare lettere å organisere for meg.

 

Hvilken kamera er det du har,ofte så følger det med programvare som lar det administrere bildene.

Der kan du huke av for de bildene du vil laste over på dataen.

Eller så kan du sikkert laste ned et gratisprogram som gjør jobben.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

eSata er en drøm i forhold til USB/FW. Du kommer til å lure på hvorfor det plutselig ikke står 2 timer og 56 minutter igjen av kopieringen.

 

edit: Hmm. Hva har skjedd med a-endingene mine? Har jeg allerede blitt påvirka av et år i Bergen? Huff, skummel tanke.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...