Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ta meg en tur i fjære og prøve meg på å ta noen fuglebilder.. Kikka på på bilde jeg hadde tatt og presterte å trampe på den eneste plassen i hele bakken det var is.. Resulterte i at ventrelabben slei ut og jeg tråkket over på innsiden av venstrefoten + at jeg satte meg på den. Dårlig deal når man veier 105kg.

Kikket ned og bein stakk ut og tærne pekte imot meg..

Skrevet
Tom: Ouch!

Hajlp ikke å cleare CMOS heller :cry::scared::realmad:

Tom

kjekt.. godt at det er mulig å få tak i nye da. du kan jo også prøve å ta ut batteriet og se om det hjelper.

Men som vi sier på jobben, virker det? Ikke tukle med det ;)

Skulle ta meg en tur i fjære og prøve meg på å ta noen fuglebilder.. Kikka på på bilde jeg hadde tatt og presterte å trampe på den eneste plassen i hele bakken det var is.. Resulterte i at ventrelabben slei ut og jeg tråkket over på innsiden av venstrefoten + at jeg satte meg på den. Dårlig deal når man veier 105kg.

Ikke digg veit jeg. God bedring ;)

Skrevet
kjekt.. godt at det er mulig å få tak i nye da. du kan jo også prøve å ta ut batteriet og se om det hjelper.

Prøvde å resette CMOS med å flytte strap'en. Det holdt ikke, måtte også koble fra alle diskene, DVD spilleren, halvparten av minnet og et grafikk kort.

Men nå virker det igjen :woot:

Hysj

God bedring herfra også.

Tom

Skrevet
Prøvde å resette CMOS med å flytte strap'en. Det holdt ikke, måtte også koble fra alle diskene, DVD spilleren, halvparten av minnet og et grafikk kort.

Men nå virker det igjen :woot:

Hysj

Tom

Fint å høre at det er oppe igjen.. Husker på dette neste gang du skal flashe Bios nå da. Kanskje du tenker deg om to ganger før du gjør det igjen ;) hehe. For prøve må vi jo.. hehe

Da var det bare å vente på at noen klarer å lage ferdig programmvare så jeg kan ta opp video med D700'n :p God natt...

Skrevet
Fint å høre at det er oppe igjen.. Husker på dette neste gang du skal flashe Bios nå da. Kanskje du tenker deg om to ganger før du gjør det igjen ;) hehe. For prøve må vi jo.. hehe

Har flasha BIOS'er i snart 20 år, så det skal mer til å skremme meg. Men jeg gjør det ikke fra Windows neste gang.

Har problemer med at EAC oppfører seg rart, så BIOS var post en på listen over driver-oppdateringer som jeg hadde tenkt å utføre for å få PC-en til å oppføre seg skikkelig.

Tom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...