Gå til innhold

Wii vs Gamecube utgave av spill


Istapp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen på Zelda til Wii er bare kontrollen og det at spillet er speilvendt. Ellers lite. RE4 Wii Ed. inneholder alt hva PS2-utgaven hadde i tillegg, noe som muligens fansen vil sette pris på. Men det er nok kanskje like greit å spare det til det havner i billigbøtta.

Lenke til kommentar

Jeg har RE4 til både Gamecube og Wii.

 

For meg var det helt klart verdt å kjøpe RE4 til Wii. I tillegg til at spillet inneholder en del mer - så er fps fantastisk å spille på Wii.

 

På Gamecube spilte jeg gjenom spillet en gang. På Wii har jeg rundet det 4 ganger - RE4 på Wii er mitt favorittspill, enkelt og greit :thumbup:

 

Men det er bare min mening......

 

Nå håper jeg det kommer flere bra fps spill til Wii!

Lenke til kommentar
Jeg har RE4 til både Gamecube og Wii.

 

For meg var det helt klart verdt å kjøpe RE4 til Wii. I tillegg til at spillet inneholder en del mer - så er fps fantastisk å spille på Wii.

 

På Gamecube spilte jeg gjenom spillet en gang. På Wii har jeg rundet det 4 ganger - RE4 på Wii er mitt favorittspill, enkelt og greit :thumbup:

 

Men det er bare min mening......

 

Nå håper jeg det kommer flere bra fps spill til Wii!

For meg var det også en lettelse å spille det til Wii kontra GC versjonen.

 

Men for det første fikk jeg det som anmeldereksemplar, pluss at Gc versjonen min

er NTSC, som gjør at jeg heller ville ha PAL Wii versjon. Så kort oppsummert er det

ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...