Gå til innhold

Ny PC - Gamer, maks 10.000


Anbefalte innlegg

Vi skal ha hjemmepcordning på jobben, men kan selv velge pc og hvor vi vil kjøpe den.

Det er alikevel noen lovbestemte krav (så vidt jeg har forstått). Maksprisen på bruttolønnstrekk er ca 10.000, alt over dette blir nettolønnstrekk. Skjerm må inkluderes, men jeg vurderer å ta dette på nettolønn.

 

Jeg ser i utgangspunktet for meg en Gamer pc, med et sli hovedkort slik at jeg kan stappe inn et ekstra skjermkort ved en senere anledning. Siden dette er en pc som jeg blir sittende med i 3 år er det en fordel om den er nogenlunde.. fremtidsrettet, i den grad det er mulig. Den må gjerne være litt stillegående, og jeg ønsker meg ikke noe flashy design/utseende på selve maskinen.

 

Siden det skal være gjennom hjemmepcordningen må maskinen være ferdig bygget, og alt må derfor kjøpes på samme sted (også skjermen).

 

Noen som har lyst til å hjelpe en stakkars uinvidd med dette?

Alle forslag mottas med takk :)

Endret av Jimmith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja noe i denne stilen.

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...BA-A902CC6C52D1

 

Skulle vel bli 10000 viss dem setter den isammen .

 

10000 og alt fra et sted setter noen begrensninger.

Men det er en grei pc,og et 8800gt til skulle gå fint viss du vil ha det senere.

Corsair 550w dra det.

 

hvorfor la du 8800gt 256mb til på den lista når man får 512 mb versjonen til samme pris ?

Lenke til kommentar

Takker for svar :) Ser jo ålreit ut. Som jeg nevnte kan pc overstige 10 lapper, men da må det betales netto. jeg er litt lysten på å gjøre dette med skjermen. En annen ting jeg ikke nevnte var at at mus/tastatur og operativsystem også må inn i prisen.

 

Åssen ser dette ut?

Gamer, versjon 2

 

Edit: Kan man få komplett til å bygge maskinen sammen?

Endret av Jimmith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...