Gå til innhold

Hvilke lag har verdens beste supportere?


Pañolada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og vi får jo da også mye skryt fra alle hold for supporterne våre, så jeg ser at det ikke bare er Liverpool-supportere som synes det vi gjør er bra, uansett hva andre forumgjengere i Norge sitter her og sier. Både motstandere, nøytrale og rivaliserende supportere snakker titt og ofte om Anfield, atmosfæren der og supporterne våre generelt og skryter av dem, så jeg velger å tro at vi gjør noe riktig.

 

Er vi verdens beste supportere? Don't know. Don't care. For meg er vi de eneste, og det er alt jeg bryr meg om.

 

Så er selvfølgelig mange uenige. La dem være uenige. Er litt av sjarmen ved mennesker.

 

Portsmouth supporterne eide dere på Anfield da :tease: Men etter Athen så har Liverpool supporterne senket litt hos meg, og stemningen dem's har alltid vært overdrevet. Det er grei stemning der, men ikke SUPER som de fleste skal ha det til.

 

Bare lurer på en ting hvem "eier" you never walk alone? En annen ting, ikke rart Liverpool får en del supportere med den teksten.

Lenke til kommentar
Hater å inrømme det men Newcastle og ManU fyller nesten bestandig stadionene sine til kamp, det vil si at de deler 1.plassen

 

Newcastle sine supportere har forøvrig også blitt kåret til Englands mest fanatiske.

 

Newcastle tok ikkje eingong imot dei 8000 bilettane dei hadde krav på borte mot Arsenal i 4. runde av FA Cupen. Dei klarte heller ikkje å fylle dei 5000 seta dei fekk til slutt.

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting hvem "eier" you never walk alone? En annen ting, ikke rart Liverpool får en del supportere med den teksten.

 

Liverpool-supporterne sier Liverpool og Celtic-supporterne sier Celtic. Noen plasser står det at Liverpool sang You'll never walk alone først, andre plasser står det at Celtic sang sangen først. Det skal ikke være enkelt.

 

Skal sies at det sikkert er 20 andre klubber i Europa som synger samme sang.

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting hvem "eier" you never walk alone? En annen ting, ikke rart Liverpool får en del supportere med den teksten.

 

Liverpool-supporterne sier Liverpool og Celtic-supporterne sier Celtic. Noen plasser står det at Liverpool sang You'll never walk alone først, andre plasser står det at Celtic sang sangen først. Det skal ikke være enkelt.

 

Skal sies at det sikkert er 20 andre klubber i Europa som synger samme sang.

Var det ikke United som hadde den først?

Lenke til kommentar

Nei, jeg mener oppriktig at LSK har de beste supporterne i Norge, selv om jeg selv er Fredrikstad. De gangene vi har møtt LSK har de sunget hele kampen, selv når de har ligget under. Både Klanen og Brann (som regnes som de største utfordrerne) er elendige i motgang. Så min liste ser slik ut:

 

1. Kanari

2. Klanen

3. Brann

4. Plankehaugen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...