Gå til innhold

Hvilke lag har verdens beste supportere?


Pañolada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv har jeg ingen formening, siden jeg ikke har vert på alle stadionene i verden.

Jeg kan si at Ronaldo er best i verden uten å ha sett alle spillere i verden. :)

Når de gjelder spillere er saken en annen siden alle de beste samles på en plass. Foran TVen din. Men ikke de att lnnlegge mitt var så seriøst da.

Lenke til kommentar
Rart denne tråden ikke har blitt kapra av verdens beste supportere ennå.

 

Hvem er det?

 

Det blir vanskelig og umulig å kåre verdens beste supportere siden alle har sin mening om hvordan gode supportere skal være.

Han mener Liverpool.

 

Selv har jeg ingen formening, siden jeg ikke har vert på alle stadionene i verden.

 

Messi91 er berre misunnelig fordi eg har bedre mobil telefon enn han!!!

Og verdens beste supportera er klart FØRDE IL sine

Lenke til kommentar
Pool suportere kaster mat på motstanderns spillere, og det trekker de godt ned

 

Personlig lo jeg når en eller annen gjøk kastet egg på Steffen Iversen. Usportslig og tåpelig gjort - alikevel fikk jeg meg en god latter. Selv om det trekker litt ned for Brann sin del.

I norge mener jeg at Brann har de beste supporterne. De følger den britiske stilen, som jeg er en fan av. LSK sine supportere er oppskrytt, de er mer opptatt av å hoppe opp og ned enn å leve seg inn i kampen. Husker da de sto og danset og hoppet da de lå under 3-0 mot Brann i fjor vår. :) Var litt morsomt.

 

Uansett, disse supporterne må vel være noe av de mest ekstreme jeg har sett. Asiatere, vet dere.

Lenke til kommentar
Uansett, disse supporterne må vel være noe av de mest ekstreme jeg har sett. Asiatere, vet dere.

 

Så spørs det om det som står under videon er rett:

sitat: they can sing ok. but every flag, every shirt, all fantechnical stuff that they have is bouht or sponsored by the president of urawa red. everything is organized by the club of urawa...

Endret av 1r9b1k7
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
LSK sine supportere er oppskrytt, de er mer opptatt av å hoppe opp og ned enn å leve seg inn i kampen. Husker da de sto og danset og hoppet da de lå under 3-0 mot Brann i fjor vår. :) Var litt morsomt.

 

Helt enig!

Synes de gule fjærkreene har et uanstendig tynt repertoar. Spesielt deilig å plukke fjøra av kyllingene på banen. :love:  Bare synd man ikke kan rulle dem i tjære og strutsefjær, før man spanker dem ut av byen ...

:)

Lenke til kommentar
Pool suportere kaster mat på motstanderns spillere, og det trekker de godt ned

 

Man Uniteds supportere er hvertfall langt fra de beste, de er ikke lenger top 5 i England engang.

Hva måler du egentlig i? Lydnivå? United har nesten full stadion uansett om der mikkemus cup eller mot Arsenal. United hadde null svikt i tilskuere når de ikke vant ligaen. Samt at de alltid er fulltallige ute i Europa. top5, ja så absolutt.

Lenke til kommentar
Pool suportere kaster mat på motstanderns spillere, og det trekker de godt ned

 

Man Uniteds supportere er hvertfall langt fra de beste, de er ikke lenger top 5 i England engang.

Ikke Liverpools heller. Red Army er Englands beste bortesupportere.

 

Det har jeg heller ikke sagt

Og jeg har heller ikke sagt at du sa det.

Lenke til kommentar
Pool suportere kaster mat på motstanderns spillere, og det trekker de godt ned

 

Man Uniteds supportere er hvertfall langt fra de beste, de er ikke lenger top 5 i England engang.

Red Army er Englands beste bortesupportere.

 

Quoted for truth :)

 

 

Syntes Sunderland har meget gode hjemmesupportere, hvertfall når laget presterer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...