Gå til innhold

Hvilke lag har verdens beste supportere?


Pañolada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så absolutt ikke blant supportere.

 

Har vært brukt mye oppgjennom i ManUtd-tråden, jeg gikk forøvrig lei av å si dette til folk ang "ManU" og hva dets egentlige betydning var, heldigvis har andre tatt på seg den jobben. Det var ikke alle av våre medsupportere som visste dette egentlig.

Enkelte yngre unnskyldes jo, var ikke så mye med når ABU klubbene herjet som verst på midten og slutten av 90.

Lenke til kommentar
At ManU har de beste supporterne i verden, vil nok ikke bli tatt særlig seriøst.

 

FC United of Manchester er ikke Man Utd da vettu.. Burde du skjønt hvis du hadde tatt deg tid til å se på videoen.

 

Det er forresten ikke vanlig å si "ManU" blant ekte supportere. Jeg foretrekker United, Man United, eller bare Manchester United

Lenke til kommentar
Det kampropet jeg ikke skjønner meningen med er "Hele stadion hele stadion". Altså hva skjer hvis de får med seg hele stadion? Da står alle å synger "Hele stadion", woho så gøy.

Tar jeg ikke helt feil er meningen å få liv i folket, slik at de blir med å synge neste sang også. dessverre er det svært få som vet dette, og ofte er det ikke vits i å rope "hele stadion", fordi folket ikke blir med på neste sang uansett.

Lenke til kommentar
Alle monner drar. Hvorfor skal jeg velge den tungvinne måten uansett?

Fordi det er rett, å det er kun veldig uinformerte "fans" og ABU'ere som sier ManU. Nå visste ikke du hva sistnevnte var, så du faller vel i første kategori. Men siden du nå vet det å fortsatt velger og bruke det må jeg bruke deg som et eksempel på grunnen til at United ikke har verdens beste supportere så vi ikke er helt off-topic :)

Lenke til kommentar
Alle monner drar. Hvorfor skal jeg velge den tungvinne måten uansett?

Fordi det er rett, å det er kun veldig uinformerte "fans" og ABU'ere som sier ManU. Nå visste ikke du hva sistnevnte var, så du faller vel i første kategori. Men siden du nå vet det å fortsatt velger og bruke det må jeg bruke deg som et eksempel på grunnen til at United ikke har verdens beste supportere så vi ikke er helt off-topic :)

 

Jeg er ikke fan heller. Jeg skriver manu fordi det er mer lettvint. Av samme grunn skriver jeg også lpool i stedet for liverpool og manc i stedet for manchester city.

Lenke til kommentar
At ManU har de beste supporterne i verden, vil nok ikke bli tatt særlig seriøst.

 

FC United of Manchester er ikke Man Utd da vettu.. Burde du skjønt hvis du hadde tatt deg tid til å se på videoen.

 

Det er forresten ikke vanlig å si "ManU" blant ekte supportere. Jeg foretrekker United, Man United, eller bare Manchester United

 

neinei.. United er ikke Manchester United. United tenker jeg på newcastle eller leeds

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...