Gå til innhold

Hvilke lag har verdens beste supportere?


Pañolada

Anbefalte innlegg

Ja bare lurer hvilket lag mener dere har verdens beste supportere? Prøv å vær litt objektive når dere skriver,ikke bare skriv f.eks "ManUtd har best supportere", bare fordi dere heier på laget :)

 

Personlig mener jeg at Galatasaray har gode supportere

 

 

 

 

Og Fenerbahce

 

 

 

 

 

Også er det jo alltid fint å høre på You'll never walk alone...

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Boca Juniors, som kan skape så mye uhygge under kampene at dommerne gir etter for presset. La Bombanera, eller sjokoladeboksen, er definitivt den mest skremmende og "stemningsfulle" stadion også, så Boca uten tvil etter min mening.

 

Fenerbahce og Galatasaray er jeg også helt enig i bør nevnes, er blant verdens beste.

 

Klubber som Celtic, Roma og Corinthians (til en viss grad) kan jo også nevnes, men synes foreksempel Liverpool fansen er utrolig overrated. Anfield og fansen er ikke i nærheten av hva det en gang var, selv om You'll never walk alone fortsatt gjør inntrykk.

Endret av iViola
Lenke til kommentar

Kommer ikke på noen lag.

Men gode supportere er i vert fall folk som heier og støtter laget til vær tid. I motgang og medgang og lager mye leven på kamper. Ikke medholdssupportere, eller folk som heier på et lag fordi favorittspilleren deres gikk til den klubben.

 

Supporterne i Sør-Amerika gjør i vert fall en god "jobb"

Lenke til kommentar
Jeg mener at suporterne til ManUtd, the Red Army er best, fordi de holder trykk gjennom hele kampen, selv om det sikkert er noen hooligans med i flokken....Og de verste skal visst være St.Pauli sine suportere, de er visst stein gale
Prøv å vær litt objektive når dere skriver,ikke bare skriv f.eks "ManUtd har best supportere", bare fordi dere heier på laget :)

 

Nr.1

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Sorry, fant ingen gode filmer, men står fast med det jeg sa....Disse suporterne sitter aldri, og de synger gjennom hele kampen

 

Er det ultimate målet på en perfekt supporter, om han kan synge, sånn etter deres mening, da!

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Den ultimate supporter:

 

Synger gjennom hele kampen

Sitter aldri

Støtter laget uansett

Feirer hvert eneste mål like bra, selv om det er rævva

Skal ikke kaste ting på banen, f.eks bengalske lys, tomatsuppe, øl osv.

 

Greit nok. Men jeg mener at den ultimate supporter utstråler positivitet utenfor banen. Vel og bra at du skråler på stadion, men jeg tror hva du gjør utenfor den, er det som definerer ditt engasjement, og til slutt, gavner ditt lag.

:)

Lenke til kommentar
Jeg mener at suporterne til ManUtd, the Red Army er best, fordi de holder trykk gjennom hele kampen, selv om det sikkert er noen hooligans med i flokken....Og de verste skal visst være St.Pauli sine suportere, de er visst stein gale

Det er sikkert din mening, men sorry, det er rett og slett totalt feil. Gode supportere? Absolutt! Englands beste bortesupportere? Ja, helt klart. Men verdens beste supportere?

 

Rart denne tråden ikke har blitt kapra av verdens beste supportere ennå.

Lenke til kommentar
På vår hjemlige arenaer er det disse lagene som utmerker seg med de beste supportere (tilfeldig rangert):
  1. FFK
  2. Brann
  3. VIF
  4. AAFK

 

FFK og AAFK? Kanari banker dritten ut av de, på alle måter. AAFK er mange synger sjelden sine egne sanger har jeg inntrykk av. Plankehaugen er blitt litt oppskrytt, var f.eks svært så stille på FFK stadion under FFK-SIF.

 

Dette er listen, rangeringen er jeg ikke helt sikker på.

-Klanen

-Brann

-Kanari

Endret av Dr. Jacoby
Lenke til kommentar
Rart denne tråden ikke har blitt kapra av verdens beste supportere ennå.

 

Hvem er det?

 

Det blir vanskelig og umulig å kåre verdens beste supportere siden alle har sin mening om hvordan gode supportere skal være.

Han mener Liverpool.

 

Selv har jeg ingen formening, siden jeg ikke har vert på alle stadionene i verden.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...