Gå til innhold

Hvilke lag har verdens beste supportere?


Pañolada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Engelsk stemning suger.

 

Røde Stjerne - PAOK

 

Så du mener at den stemningen vi har på Brann Stadion suger? Latterlig. Engelsk stemning har sjarm.

Henviser til engelsk fotball, og stemning i PL

 

Fremdeles er stemningen på Brann Stadion, som Olum nevner, sterkt inspirert av den anglofile tribunestilen. Dog er vi selvfølgelig et par hakk under.

 

Det er mange som sikler etter 20.000 bluss, 100.000 hoppende supportere som hopper i takt med en tromme, fett nok det, men jeg personlig sverger til den britiske tribunekulturen. Det er ingen fans i Verden som er like engasjerte som i England, det er ingen som kan oppnå like høyt trykk på tribunen som i England, det er i allefall min mening.

Lenke til kommentar
Engelsk stemning suger.

 

Røde Stjerne - PAOK

 

Så du mener at den stemningen vi har på Brann Stadion suger? Latterlig. Engelsk stemning har sjarm.

Henviser til engelsk fotball, og stemning i PL

 

Fremdeles er stemningen på Brann Stadion, som Olum nevner, sterkt inspirert av den anglofile tribunestilen. Dog er vi selvfølgelig et par hakk under.

 

Det er mange som sikler etter 20.000 bluss, 100.000 hoppende supportere som hopper i takt med en tromme, fett nok det, men jeg personlig sverger til den britiske tribunekulturen. Det er ingen fans i Verden som er like engasjerte som i England, det er ingen som kan oppnå like høyt trykk på tribunen som i England, det er i allefall min mening.

De siste to setningene dine er vel stikk i strid med det de fleste mener. Ikke like høyt trykk? Seriøst?

Lenke til kommentar
Håper det blir like mye trøkk inne i "hallen" til Stabæk!

Ja, du drømmer du. De kampene det har vært liv i på Nadderud, er det bortefansen som står for.

 

Da Brann tapte 3-0 der i fjorårssesongen, gikk Semb ut før kampen og takket Brann-fansen for at det kom til å bli en fotballfest. Dere vant riktignok kampen, men vi vant tribunen, som vi ofte gjør i Norge.

Lenke til kommentar
Håper det blir like mye trøkk inne i "hallen" til Stabæk!

Ja, du drømmer du. De kampene det har vært liv i på Nadderud, er det bortefansen som står for.

 

Da Brann tapte 3-0 der i fjorårssesongen, gikk Semb ut før kampen og takket Brann-fansen for at det kom til å bli en fotballfest. Dere vant riktignok kampen, men vi vant tribunen, som vi ofte gjør i Norge.

Brann supporter? hahaha...

Den kampen hadde vi en konge tifo!

 

I morgen, første kamp inne i Fornebu Arena. Det blir en fest:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...