Gå til innhold

Kommer det Guitar Hero 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har hørt av en venn at det skal komme et nytt guitar hero hvert år. Fra før av har jeg alltid trodd at Guitar Hero 3 er det siste spillet i serien. :hmm:

Noen som vet konkret om det er et nytt Guitar Hero på vei?

-yekcoh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det ble sagt i en tråd tidligere att spillselskapet Activision hadde blitt kjøpt opp

Og att GH4 skal komme, selv jeg skaffer GH2 med gitar og GH3 uten gitar, så jeg håper på det kommer firer av det!

Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet (endret)

Guitar Hero 4 Kaizers Orchestra hadde vært noe.

GH II kom i april i fjor og GH III kom nå nylig så kanskje det er en stund til det kommer et nytt.

Et raskt søk på nettet og jeg fant dette: GH IIII confirmed

Endret av Slettet+32asd4f
Skrevet

Spel GH3 ei stund så kjem du til å elske låtene, det er veldig mykje bra der.

GH2 utan gitar får du på Ebay eller liknande.

Skrevet

Ja, for all del, det er smak og behag ut frå musikksmak. Eg har berre registrert mange som har prøvd GH3 på easy etter å ha fullført GH2 og lagt det vekk pga. dårlege låter.

Skrevet
Ja, for all del, det er smak og behag ut frå musikksmak. Eg har berre registrert mange som har prøvd GH3 på easy etter å ha fullført GH2 og lagt det vekk pga. dårlege låter.

Jeg tenkte ikke på musikken. Syns den er ok i 3`ern også. Men tror nok jeg foretrekker GH2 der også. Det jeg tenkte på var selve spillingen. Fikk bedre "spill-følelse" i GH2.

Skrevet

Kommer sikkert GH 4,5,6,7,8,9 også. Så lenge de finner låter nok. Du ser jo hvor mange Singstars som er kommet. Det eneste nye i dem er nye låter.

Skrevet

Jeg tenkte ikke på musikken. Syns den er ok i 3`ern også. Men tror nok jeg foretrekker GH2 der også. Det jeg tenkte på var selve spillingen. Fikk bedre "spill-følelse" i GH2.

Er det ikkje same prinsippet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...