Gå til innhold

Lagerstatus forandret etter at bestillingen er bekreftet


Anbefalte innlegg

For noen dager siden så bestilte jeg varer hos Amentio hvor én av dem hadde en ETA på 8 januar, som var greit nok. Etter at bestillingen min ble bekreftet (som innebærer at jeg ikke lenger kan kansellere den selv), ble lagerstatus endret til februar. Dette er noe lenger enn jeg er villig til å vente da jeg ikke har fungerende maskin før dette kommer, og jeg lurte på om jeg sitter med noen slags rettigheter med tanke på avbestilling slik at jeg kan handle et annet produkt eller et annet sted for å få det raskere.

 

Jeg har prøvd å kontakte dem via mail og telefon de siste 3-4 dagene, men har ikke fått noe respons ennå.

Hvis jeg bestemmer meg for å skaffe en annen modell av den 3'dje varen, så er ikke de 2 første nødvendigvis kompatible, så det jeg er redd for er at de sender varene etter at jeg har gjort uttrykk for at jeg vil kansellere eller bytte, og må sende dem tilbake igjen med frakt ut av egen lomme. Unødvendig arbeid, bortkastet tid, og sure penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uff, frustrerende. Ingen respons på mail, og jeg får ringetone på telefon men etter noen minutter blir jeg satt på venting.

 

Edit: Der kom jeg endelig igjennom, og fikk ordnet det kjapt og greit. Ok service, men en uke med masing for å få respons blir litt i overkant.

Endret av Null_Obj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...