Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432
Dette er kanskje å kaste bort tid, men har du sett de politietepisodene som gikk på tvn?

I den ene sier han ene "du må da skjønn at du for fan itj kann kjør forbi her" hehe hva var det for noe?

Hvilken episode er dette? Kan ikke huske det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Umiddelbart tenker jeg episode tre, hvor politiet har rutinekontroll på e-18 utenfor Sandvika. En mann stopper ikke og blir senere pågrepet. Situasjonen eskalerer og det ender med basketak på cella.

 

Forøvrig kommer sesong 2 av politiet på skjermen i mars (i følge tvN). Minst en phs - student som er med på en episode.

Endret av Eircag
Lenke til kommentar
Umiddelbart tenker jeg episode tre, hvor politiet har rutinekontroll på e-18 utenfor Sandvika. En mann stopper ikke og blir senere pågrepet. Situasjonen eskalerer og det ender med basketak på cella.

 

Forøvrig kommer sesong 2 av politiet på skjermen i mars (i følge tvN). Minst en phs - student som er med på en episode.

 

 

Følger tvNorge Asker& Bærum politiet eller er de i et annet distrikt denne gangen?

Lenke til kommentar

Hei!

Har lest endel her inne på forumet, og vil først si takk til deg politistudent for mange gode svar! :)

 

 

Ønsker å komme inn nå til høsten, men sliter litt med å holde treningen på riktig nivå.

Hadde jeg bare kjent flere som skulle søke, ville det vært topp å hatt noen å trene sammen med og pushe videre:)

 

Så om noen vet om noen som har søkt og trenger en treningsvenninne, så si gjerne i fra! :)

 

 

Hilsen jente 27 år fra Oslo

Lenke til kommentar
Hei!

Har lest endel her inne på forumet, og vil først si takk til deg politistudent for mange gode svar! :)

 

 

Ønsker å komme inn nå til høsten, men sliter litt med å holde treningen på riktig nivå.

Hadde jeg bare kjent flere som skulle søke, ville det vært topp å hatt noen å trene sammen med og pushe videre:)

 

Så om noen vet om noen som har søkt og trenger en treningsvenninne, så si gjerne i fra! :)

 

 

Hilsen jente 27 år fra Oslo

 

 

Veldig lurt å finne treningspartnere som kan pushe hverandre litt. Selv trente jeg til opptaket alene. ^^

 

Har du forresten kikket inn på kvinneguiden.no? Jeg tror at det er en ny tråd til phs 09. Mange gutter og jenter som diskuterer trening der også.

 

Ellers er jeg også behjelpelig med å svare på spørsmål her inne.

Endret av politistudent
Lenke til kommentar

unserheld: tenkte du på at jeg ikke kan kalle meg for jente? :p hehe... ja, tanken slo meg i det jeg skrev det; at jente og 27 ikke passet helt sammen! Men likevel føler jeg meg ikke "gammel nok" for kvinnetittelen :ermm:

 

Politistudent: Takk for tipset! skal undersøke kvinneguiden :) fant også en gruppe på facebook i går, så kan sikkert leite etter noen å trene med der, om ikke blir det videre på egenhånd!

Endret av Tulipanen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
For å presisere:

Politiet.s01e09

hos meg er det 16:34 inn i filmen

De kjører utrykning til sentrum, blå skjorte til venstre og svart pullover til høyre.

Trønderen til høyre sier det jeg har skrevet over. I sentrum er det en vekter som løper etter en eller noe.

16:34!

For å svare deg... Jeg fant det.. Men skjønner ikke hva det er han mener. Virker som han sier feil. Jeg tror han reagerer på at sjåføren i bilen foran er treig med å svinge til siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...