Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Godt å høre!

 

Hapkido O_o er mye rart ute å går gitt :p

Jeg tenker mer kickboksing, det er vel lite hjelpsomt i yrket, men morsomt 8)

 

 

Flere i kullet er drevne karer i kickboksing. Ingenting i veien med trene kickboksing mens du går phs. :D

 

Mye rart å velge imellom der ute ja... men det er godt å holde kropp og sjel i fysisk og psykisk god form.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Jeg har trent kickboksing i rundt et halvt år, det er veldig gøy men ekstremt tungt! Sett i sammen med AT så er det nok ikke så veldig "effektivt", da man helst ikke skal skade den man prøver å pågripe. Men utenom det så er det en konge kampsport hvor du får kjørt deg både på styrkedelen og utholdenheten!

Lenke til kommentar
http://www.tvnorge.no/Aktuelt

 

Gå inn hit og se etter videoen "Tøffe tak" som viser litt fra opptaket i Oslo.

 

Jeg.er.så.utrolig.glad.for.å.være.ferdig.med.dette :)

 

Får blodsmak i munnen av bare å se på. Hehe.

 

 

Det jeg husker best fra da jeg var på opptak, som var akkurat for tre år siden, var at jeg tenkte:

"ALDRI MER! ALDRI MER!" mens jeg løp... :p

 

Slapp heldigvis å løpe den igjen. Det var så slitsomt at jeg løp på ren vilje. Beina sa "nei" mens hodet sa "kjør på!"

Lenke til kommentar

Man løper vel totalt tre runder i PHS sitt nærområde (1 km pr. runde?). Etter hver runde skal man løpe opp fire etasjer i skolebygningen, løpe ned igjen, ta ti push-ups, sit-ups og spensthopp før man legger ut på neste runde. Ifølge pulsklokken min hadde jeg 214 i puls i løpet av denne løpetesten... Nå har jeg riktig nok normalt ganske høy puls ved trening, men dette var harde greier, gitt :) Så det er bare til å begynne å glede seg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Oi steike, det er jo helt sykt! 214 i puls er rimelig mye altså... Du ser ut til å ha høy makspuls i forhold til alderen (for du er jo minst 20). Jeg ser jeg må komme meg opp i mye bedre form til den tid! Men jeg har jo noen år, så ser på det som en fordel :D

Lenke til kommentar
Godt løst, og vi lar den ballen ligge død :-)

 

Hvem er neste mann i ilden? Noen som skal på opptak i uken som kommer?

 

Skal på onsdag, kl 08.00 ;)

 

 

Trodde man svømte en og en, men på det innslaget som det ble linket til, så var de jo flere. Gjelder dette alle stedene?

Endret av Graff
Lenke til kommentar
Godt løst, og vi lar den ballen ligge død :-)

 

Hvem er neste mann i ilden? Noen som skal på opptak i uken som kommer?

 

Skal på onsdag, kl 08.00 ;)

 

 

Trodde man svømte en og en, men på det innslaget som det ble linket til, så var de jo flere. Gjelder dette alle stedene?

 

Hadde tatt veldig lang tid om man skal ta en og en. Du tenker kanskje på dykkinga? I Oslo kjørte vi to og to der, men på svømminga var vi så mange som det var baner til (altså 6 i Oslo).

Lenke til kommentar
Oi steike, det er jo helt sykt! 214 i puls er rimelig mye altså... Du ser ut til å ha høy makspuls i forhold til alderen (for du er jo minst 20).

 

Jeg er 22, så har nok ganske høy makspuls for alderen, ja. Det har vel strengt tatt ikke så mye å si for hvor godt trent man er, men jeg er vel i helt ok form. Har brukt det siste året ganske fornuftig både når det gjelder utholdenhets- og styrketrening :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Skal i ilden på tirsdag! Tips til forberedelser? (tenker egenerklæring og eventuelt intervju)

Flere som skal ta opptaket i Trondheim?

Vel, folk har jo lagt ut spørsmålene til egenerklæringen her.. Så hva med å skrive den en gang og finne frem til sånn ca hva du vil formidle? Syns det virker lurt å kjøre gjennom den en gang. Lykke til :)

 

Jeg er 22, så har nok ganske høy makspuls for alderen, ja. Det har vel strengt tatt ikke så mye å si for hvor godt trent man er, men jeg er vel i helt ok form. Har brukt det siste året ganske fornuftig både når det gjelder utholdenhets- og styrketrening :)

Smart! Det er ikke bare bare, forstår jeg. Du går GU1, du? Da skal du vel ut i praksis snart... Blir vel kjekt :D

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar
http://www.tvnorge.no/Aktuelt

 

Gå inn hit og se etter videoen "Tøffe tak" som viser litt fra opptaket i Oslo.

Ble ikke mindre nervøs nå da:P

Men de folka som løp legger seg ned anderledes enn jg gjør på ryggen, jeg legger meg ned "feil vei" om dere skjønner? Synes dt er mye lettere, kan man på en måte kaste seg ned, for så å bare å vende seg rundt igjen.

 

Ja, det må vel være lov?! Hørtes mye lettere ut synest nå jeg.

For det er vel det samme så lenge skulderbladene berører underlaget, og en ikke tar noe form for volt (rulle).

Endret av Glava
Lenke til kommentar
http://www.tvnorge.no/Aktuelt

 

Gå inn hit og se etter videoen "Tøffe tak" som viser litt fra opptaket i Oslo.

Ble ikke mindre nervøs nå da:P

Men de folka som løp legger seg ned anderledes enn jg gjør på ryggen, jeg legger meg ned "feil vei" om dere skjønner? Synes dt er mye lettere, kan man på en måte kaste seg ned, for så å bare å vende seg rundt igjen.

 

Ja, det må vel være lov?! Hørtes mye lettere ut synet nå jeg.

For det er vel det samme så lenge skulderbladene berører underlaget, og en ikke tar noe form for volt (rulle).

Jaa, for jeg løper.. slenger meg rundt ned på ryggen.. så opp med benet vende rundt så løpe videre.. i steden for å stoppe nesten helt opp.. så legge seg ned.. taper jo sekunder så dt fyker..

Lenke til kommentar
Godt løst, og vi lar den ballen ligge død :-)

 

Hvem er neste mann i ilden? Noen som skal på opptak i uken som kommer?

 

 

 

Skal i ilden på onsdag....er nervøs som bare f#¤%*

 

Skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å spy mot slutten av løpingen...haha

Lenke til kommentar
Godt løst, og vi lar den ballen ligge død :-)

 

Hvem er neste mann i ilden? Noen som skal på opptak i uken som kommer?

 

 

 

Skal i ilden på onsdag....er nervøs som bare f#¤%*

 

Skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å spy mot slutten av løpingen...haha

Skal du til Oslo eller Kris ?

Endret av Tevez88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...