Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Godt løst, og vi lar den ballen ligge død :-)

 

Hvem er neste mann i ilden? Noen som skal på opptak i uken som kommer?

 

Skal på onsdag, kl 08.00 ;)

 

 

Trodde man svømte en og en, men på det innslaget som det ble linket til, så var de jo flere. Gjelder dette alle stedene?

 

 

 

 

Da sees vi på onsdag ! ! ! !! !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.tvnorge.no/Aktuelt

 

Gå inn hit og se etter videoen "Tøffe tak" som viser litt fra opptaket i Oslo.

Ble ikke mindre nervøs nå da:P

Men de folka som løp legger seg ned anderledes enn jg gjør på ryggen, jeg legger meg ned "feil vei" om dere skjønner? Synes dt er mye lettere, kan man på en måte kaste seg ned, for så å bare å vende seg rundt igjen.

 

Ja, det må vel være lov?! Hørtes mye lettere ut synet nå jeg.

For det er vel det samme så lenge skulderbladene berører underlaget, og en ikke tar noe form for volt (rulle).

Jaa, for jeg løper.. slenger meg rundt ned på ryggen.. så opp med benet vende rundt så løpe videre.. i steden for å stoppe nesten helt opp.. så legge seg ned.. taper jo sekunder så dt fyker..

 

Så opp med benet vende rundt....

 

Ser det ikke helt for meg men får kanskje prøve det,så skjønner jeg det sikkert

Så for meg snu meg (som jeg gjør i sengen) alla ting jeg, når jeg skulle reise meg..

Kan ikke du spille inne en video av deg selv når du gjør dette, og legge den ut. :p he he nei da....

Jeg finner sikkert ut av det. :thumbup:

 

Du er en sånn som tenker anderledes når andres tanker har låst seg ;) om en bruker den for alt den er verdt :cool:

Endret av Glava
Lenke til kommentar
Godt løst, og vi lar den ballen ligge død :-)

 

Hvem er neste mann i ilden? Noen som skal på opptak i uken som kommer?

 

Skal på onsdag, kl 08.00 ;)

 

 

Trodde man svømte en og en, men på det innslaget som det ble linket til, så var de jo flere. Gjelder dette alle stedene?

 

 

 

 

Da sees vi på onsdag ! ! ! !! !

 

Skal på onsdag kl 1300 jeg, i Oslo :p..

Mulig vi ser hverandre, dunno =P Noen som skal kl 13 i Oslo eller??? Onsdag??

Lenke til kommentar
http://www.tvnorge.no/Aktuelt

 

Gå inn hit og se etter videoen "Tøffe tak" som viser litt fra opptaket i Oslo.

Ble ikke mindre nervøs nå da:P

Men de folka som løp legger seg ned anderledes enn jg gjør på ryggen, jeg legger meg ned "feil vei" om dere skjønner? Synes dt er mye lettere, kan man på en måte kaste seg ned, for så å bare å vende seg rundt igjen.

 

Ja, det må vel være lov?! Hørtes mye lettere ut synet nå jeg.

For det er vel det samme så lenge skulderbladene berører underlaget, og en ikke tar noe form for volt (rulle).

Jaa, for jeg løper.. slenger meg rundt ned på ryggen.. så opp med benet vende rundt så løpe videre.. i steden for å stoppe nesten helt opp.. så legge seg ned.. taper jo sekunder så dt fyker..

 

Så opp med benet vende rundt....

 

Ser det ikke helt for meg men får kanskje prøve det,så skjønner jeg det sikkert

Så for meg snu meg (som jeg gjør i sengen) alla ting jeg, når jeg skulle reise meg..

Kan ikke du spille inne en video av deg selv når du gjør dette, og legge den ut. :p he he nei da....

Jeg finner sikkert ut av det. :thumbup:

 

Du er en sånn som tenker anderledes når andres tanker har låst seg ;) om en bruker den for alt den er verdt :cool:

 

Hahaha, ja kunne kanskje klart å vridd dn til noe sånt ja.. men neida.. dt føles bare naturlig for meg å løpe sånn.. snu meg mot matta å kaste meg ned.. så opp.. snu seg å løpe videre.. mye lettere.. i hvertfall for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Ikke stol blindt på meg her, men jeg mener å ha hørt at det er en viss måte man skal gjøre det på, og at det ikke er lov å legge seg feil vei. Men dette kan vel de som har vært på opptak svare på.

Lenke til kommentar

Har vært på opptak, og det er IKKE lov å legge seg feil veg! Men de vendingene slutter du å tenke på etter et par minutter, for da er du så at du ikke enser noe annet enn å fullføre de 10 min. Husk også at de første minuttene virker litt lengre enn de er, det syntest jeg og alle de jeg spurte. Etter 2 min føltes det som det hadde gått 7 min, så vær litt forberedt på det. Det er hvertfall ikke som å løpe i hagen hjemme ;) Lykke til, og gi alt - alt for Norge - ofrer alt om vi må osv... :p

Lenke til kommentar
Har vært på opptak, og det er IKKE lov å legge seg feil veg! Men de vendingene slutter du å tenke på etter et par minutter, for da er du så at du ikke enser noe annet enn å fullføre de 10 min. Husk også at de første minuttene virker litt lengre enn de er, det syntest jeg og alle de jeg spurte. Etter 2 min føltes det som det hadde gått 7 min, så vær litt forberedt på det. Det er hvertfall ikke som å løpe i hagen hjemme ;) Lykke til, og gi alt - alt for Norge - ofrer alt om vi må osv... :p

 

He he .. ja det var vel ikke det... ja ja, men det går nok helt fint for det... i bunn og grunn et det drit tungt uansett :)

Lenke til kommentar
Har vært på opptak, og det er IKKE lov å legge seg feil veg! Men de vendingene slutter du å tenke på etter et par minutter, for da er du så at du ikke enser noe annet enn å fullføre de 10 min. Husk også at de første minuttene virker litt lengre enn de er, det syntest jeg og alle de jeg spurte. Etter 2 min føltes det som det hadde gått 7 min, så vær litt forberedt på det. Det er hvertfall ikke som å løpe i hagen hjemme ;) Lykke til, og gi alt - alt for Norge - ofrer alt om vi må osv... :p

 

He he .. ja det var vel ikke det... ja ja, men det går nok helt fint for det... i bunn og grunn et det drit tungt uansett :)

Jaja, der røk drømmen om litt enklere vendinger:P

Får vel løpe som om, ja, politiet var etter meg! Bokstavlig talt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Har vært på opptak, og det er IKKE lov å legge seg feil veg! Men de vendingene slutter du å tenke på etter et par minutter, for da er du så at du ikke enser noe annet enn å fullføre de 10 min. Husk også at de første minuttene virker litt lengre enn de er, det syntest jeg og alle de jeg spurte. Etter 2 min føltes det som det hadde gått 7 min, så vær litt forberedt på det. Det er hvertfall ikke som å løpe i hagen hjemme ;) Lykke til, og gi alt - alt for Norge - ofrer alt om vi må osv... :p

 

He he .. ja det var vel ikke det... ja ja, men det går nok helt fint for det... i bunn og grunn et det drit tungt uansett :)

Jaja, der røk drømmen om litt enklere vendinger:P

Får vel løpe som om, ja, politiet var etter meg! Bokstavlig talt :p

Eller, i dette tilfellet, som om du var etter politiet :)

Lenke til kommentar

Halla!

 

Må bare først få si, som atter en i rekken, at dette er en flott diskusjon og takk til alle som bidrar så mye - og spesielt dere på PHS, som tar dere tid til å svare så utrolig saklig og bra.

 

Men det er en liten ting jeg lurer på angående opptak. For det skrives om her at man skal ha med urinprøve, men jeg kan ikke med mine uskyldsblå klare å oppfatte dette på noen av de brevene jeg har fått. Lurte på om noen kanskje kunne oppklare den saken? Skal man ha med urinprøve, eller klemmer man ut en skvett i stundens alvor?

Endret av 3225x
Lenke til kommentar
Noen som har vært inne i Oslo?

 

Er det fysiske tester og egenerklæring den ene dagen og lege og intervju 2:e dagen?

Hvor lenge tar dette sånn ca om man skal stille til opptak kl 13?

 

Jeg var på opptak i Oslo. Først er det fysiske tester, en rask tur hos legen, deretter skriver du egenerklæringen. Jeg stilte til opptak klokka 13.00 og var ferdig rundt 18.30 - kommer litt an på hvor lang tid du bruker på egenerklæringen.

 

Kan tenke det varierer litt når intervjuet er. Er ganske stor pågang akkurat i Oslo, så du kan nok ikke forvente at intervjuet er dagen etter opptak. Sitter selv og venter på intervju som nærmer seg med stormskritt!

Endret av uSkilla
Lenke til kommentar
Kjapt spm : Er dt no oppvarming før svømmedelen starter?

 

I Oslo fikk vi litt tid til oppvarming etter vi hadde hatt dykkinga mens resten fortsatt holdt på. Så hvis du er langt bak i rekken så blir det nok liten tid til oppvarming.

Endret av msorli
Lenke til kommentar
Det skal taes med urinprøver, det står også bakpå brevet.

 

Var omtrent ingen som tok med det på mitt opptak i Bergen for en uke siden.

Om man skal ta med seg urinprøver så er det jo ikke noe problem å komme med ett falskt eksemplar om man har noe å skjule.

 

Var heller ingen som spurte etter noen urinprøver.

Endret av Milfern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...