Gå til innhold

3dMark03, hva er din score?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4792! 8) :p

 

Må si at denne banchmarken skremte vannet av meg....Sinnsykt krevende greier...

Men, men... det er vel ikke lenge til noen bryter 20 000 grensen her heller....

 

Har mistanke om at 2003 blir et dyyyyyrt år....

 

Tipper det går minst 12 måneder før noen bryter 20.000 3DMarks

Lenke til kommentar

Med skjermkortet på 340 på både minne og GPU fikk jeg 4800 blank..

 

Prøvde å klokke cpu litt med på 2.85GHz ville ikke XP boote. Kjørte da AGP/PCI på 66/33, minne på 375 og FSB på 150. Men regner med at det kan ha noe med at Vcore er for lav. Den kjører på default(1.5). Hvor mye kan jeg sette den til uten at det blir noen fare? Så tempen lå på 49grader i bios etter at den ikke boota. Bruker boxed vifta...

 

/steinih :-)

Lenke til kommentar
ca 16.000 3dmark 2003 poeng blei det vel!

Er fornøyd!

 

AMD 386SX (uten matteprosessor)

4 MB EDO 100 ns ram

OAK ISA Skjermkort (antall ram ukjendt)

40 mb Seagate 3200 rpm HD

14,4@17,4 Teles modem (overklokka)

14" Philips Skjerm

1.44 HD diskettstasjon

200 Watt PSU

ha ha..du er litt av en morro klump :grumpy:

Lenke til kommentar

Dette er litt sprøtt. Jeg har bare en Dual P3 1000. Og så vidt jeg vet bruker 3dmark bare en cpu. Jeg har dog et Radeon 9700 Pro (som jeg ikke helt vet hvorfor jeg kjøpte, siden jeg praktisk talt aldri spiller (bare Need for Speed :)

 

Men altså, min tre år gamle pc, med nytt skjermkort fikk 3946 poeng. Det synes jeg er skrekkelig bra sammenlignet med en del Pentium 4 2ghz+ og XP2000+

 

*fornøyd*

Lenke til kommentar

Poster resultatet mitt her også selv om det er en lignende tråd i forumet 'Benchmarks'. (Er forøvrig altfor mange forum her - hva skal vi med f.eks. 2 ulike grupper der den ene heter 'Skjermkort, skjermer' og den andre 'Grafikkort'???)

 

Anyway, scoren med mitt ATI Radeon 9700 pro:

 

2760 med 2XAA / 8XAF / Vsync påskrudd (glemte å skru av før jeg testet!)

 

4757 uten AA / AF / Vsync (slik default-testen egentlig er).

 

:woot:

 

Spiller forøvrig alltid med en eller annen grad av AA påskrudd, så jeg fikk nesten sjokk når jeg så 'jaggies'ene når jeg kjørte uten AA - ikke pent!

Lenke til kommentar

Det er tydeligvis ikke så mangen som tenker på at det på samme tid under lanseringen av 3DMark2002 var vel resultatene noelunde det samme! Så at scoren er lav er vel ikke helt rett å si! Scoren er det den er laget for å være!

 

Jeg kjørte testen! Og men jeg fulførte ikke! Tok ikke sjansen! Gikk så dårlig at jeg nesten ble flau! Systemet er litt overarbeidet under testen, så jeg tenker jeg skal tweake mest mulig ut av det før jeg kjører den testen! 0-14 frames på de verste områdene!

 

-Chief- :woot:

 

venter på den XP2400+ prosessoren i siggen (XP1800+ inntil den kommer)

Lenke til kommentar

2760 med 2XAA / 8XAF / Vsync påskrudd (glemte å skru av før jeg testet!)

 

4757 uten AA / AF / Vsync (slik default-testen egentlig er).

Skremmende å se at et Radeon 9.7k Pro kjører testen bedre med 2xFSAA & 8XAF enn et GeForce4 uansett GPU.

 

Ser frem til R350! Da er det nok no more nVidia; for meg iallfall.

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar
Det er tydeligvis ikke så mangen som tenker på at det på samme tid under lanseringen av 3DMark2001 var vel resultatene noelunde det samme! Så at scoren er lav er vel ikke helt rett å si! Scoren er det den er laget for å være!

 

Helt enig!

 

Når 3DMark 2001 kom var det vel 'ingen' som kunne kjøre det nogenlunde brukbart med datidens hardware, mens det pr. idag flyter veldig godt på selv 'gamle' (i grafikkort-verdenen da) konfigurasjoner.

 

Hadde du i 2001 sagt at man med forholdsvis ny hardware om 1,5 til 2 år ville runde 100 fps i Nature-testen i 3DMark 2001 hadde du blitt sett på som gæærn! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...