Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oddvar Knus liker å knuse ting og lage avatar av et selvportrett. Han fatter seg i korthet, og har en fin sigg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Addan bytter avatar ofte, tidlegare hadde han Bjarne, og seinare noko anna, dermed ein is-dame.

Han er mykje aktiv i off topic delen av forumet, og liker dessuten Led Zeppelin med Stair way to heaven. Tydeleg vis :)

Skrevet

xersess er født i 91, røyker hasj, liker pink floyd og er mye aktiv i lekeplassen forumet. Han var også 1337 for ikke så lenge siden og unngikk å skrive i andre deler enn off topic i en periode for å ikke bli 1338 ;)

Skrevet

Enigmatisk fyr som jeg, etter en stund, har prestert å konstantere som "Gutt", (eventuelt: Mann, same shit, different wrapping.) Forøvrig stor fan av samfunsdelen. I hvert fall der jeg ser vedkommende oftest.

Skrevet

Jeg visste ikke noe om Jacob før jeg så på profilen hans. Nå vet jeg følgende:

Han er født 29. Jan 1990 og bor i Bakvendtland! Hans hovedinteresse er tydligvis mitt kjønnsorgan.

Skrevet

Bob92:

Kommer fra riktig landsdel. Har ikke sett han ofte, kanskje noen ganger. Utifra nicket vil jeg si at han er 16år.

Skrevet

Mushi: Her kunne jeg skrevet mye. Kjører fet bil. Legger igjen masse gummi etter sigende.

Har kul hund. har fregner.

Kunne skrevet mye mer, men resten vet jeg ikke om hun vil dele med verden så da lar jeg være.

Skrevet

Redneck er en hardbanka bondegutt som har en TV med viasat4 i låven der han sitter å ser simpsons! :)

Eller.. 13 år gammel gutt fra kolbotn som har godt peiling på tastatur!

Btw: Jeg er en sein 92-modell.. Altså 15år og blir 16 den 31.oktober! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...