Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Skrevet

I denne tråden skal man fortelle alt man vet om brukeren over seg, helst ikke sjekk profilen. Ting man kan fortelle er: alder, bosted, navn, hobbyer, personlighet, yndlingsfilm/spill/artist osv. Neste mann/kvinne starter :) .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HenrikTheGuitar:

Glad i musikk. Du liker å spille gitar og er fan av det norske bandet Stonegard. Mer om deg vet jeg dessverre ikke.

Skrevet

Er en gutt på rundt 16 år, som jeg har sett litt rundt omkring på forumet. Siste jeg husker var noe med ei dame han holdt på med. Virker som en veldig hyggelig kar ;)

Skrevet

Har vært medlem av forumet en god stund, men ikke så mange poster (utenfor OT-baren?)

Bruker en standardforklaring om den over som var garantert å komme etterhvert uansett... Og det er vel det jeg tror jeg vet :tease:

Skrevet

Heter Vetle og bor på lørenskog. Om jeg ikke tar feil så pleide han å kalle seg Zeromac på forumet. Kjenner (?) tydeligvis Epletyv. Spiller/spilte WoW.

Skrevet

Pompews er en ganske ny bruker her som ikke har gått inn for en avatar enda. Har ikke sett så mye til deg da du sikkert henger i en viss del av forumet?

Har i alle fall en kickass signatur som jeg tror jeg kommer til å ninja til msn'n min :ph34r:

Skrevet (endret)
Stinkey er rimelig ny her, og ikke sett så mye til han her.

i alle fall liker han Guitar, data, musikk og venner.

Du... Er interessert I biler, haier og pc?

Endret av LpIsBackForYou

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...