Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oddvar Knus:

Het EvenT før, men hadde en annen bruker før det, hvor han først het gatebiler.tk, tror jeg, før han byttet til noe med Even. Han er 18 år, og jeg tror han har en VW Golf.

 

Mikachu

 

Er det ikke slik info man skal se etter?:

 

Mikachu har hatt tekstikkelkreft i en av ballsteinene.

Mai 2006 (operert på en lørdag).

Mikachu er 18år (89 modell) og kommer fra Løvenstad (Et lite stykke Øst for Oslo).

Snuser. Har vell enda Linda som kjæreste?

Hun/Lida? er bruker her på diskusjon.no (se sig).

 

Liker merket Burberry (helst fake).

Noe av infoen er hentet fra Biip.no

 

Han er litt aggresiv i profilen sin på biip.no.

(Minner meg på at min profil på blink trenger opptatering etter ca 2 års fravær)...

 

Musikken han liker er for det meste rap (Eminem, Akon) og ellers normal musikk.

Medlem i en gjeng der de kaller seg for F-Uint...

 

Liker ikke Nazister og rasister (Bank dem alle!!!), men er ikke tilhenger av Homser og slikt miljø (HAHA! Den setninga ble rar). Mener at han ikke liker homser da..

Emoz Liker han heller ikke (emoer er rare).

 

Han legger ned dassringen når han er ferdig med og leke brannmann (gjør jeg også).

Han trener vell enda en del. (Pottetrening, neida HEHE :!: Trengs et mellomrom ved disse 2 settningene).

 

Men som sakt. Ikke døm han før du møter han, og det er vell litt smådømming i teksten min, men det får gå...

 

Edit: Hadde litt mer info fra biip profilen. Men den er vell gammel så jeg sletta en del.

Edit: Ble litt sein her ja. MenMen...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Det må jeg si var et godt stykke arbeid, Deimos87. Biip.no-profilen min kan tas med et par kopper salt, siden det er en fin etterligning av de fleste fra 14-18 år.

 

Nestemann vurderer selvfølgelig Futtlur (eventuelt Lurvefranzen også, siden han ble hoppet over). Jeg gidder ikke, for det blir utrolig kjedelig med "Jeg vet ingenting om deg"-innlegg.

Lenke til kommentar

Sempron:

 

Uten videre undersøkelser antar jeg at brukeren er en gutt, som er interessert i data og liker prosessorer fra AMD. Jeg kan gjette på at alderen er mellom 16 og 19 år, men heller mest sannsynlig nedover. Sempron spiller Battlefield 2, og kopierer det meste av lekser og prosjekter og lignende rett fra Wikipedia, men bedyrer at alt gjøres på eget ansvar, og blir han tatt er det helt og holdent hans egen feil.

 

Sempron er glad i barnet i seg, noe han viser med en avatar tatt fra noe slags barne-TV, samt det lekne smilefjeset i posten sin.

 

 

Edit: Ser ut som en viss sjøulk etter det jeg har forstått jukset og kom før meg :mad:

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...