Gå til innhold

USAs neste president tror ikke på evolusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt, slå opp hva som ligger i teori før du sier "bare en teori". Og ja, det er i det store og hele et ubestridt faktum. Man kan diskutere mekanismer, detaljer, og historier, men i det store og hele, er det ingen seriøse vitenskapsfolk som tviler på evolusjonsprinsippet.

 

Forøvrig: USA's neste president? Republikaner? Rimer ikke...

Lenke til kommentar
USAs neste (?) president tror ikke på evolusjon. Hva sier dere til dette, dere som hevder det er et ubestridt faktum?

 

I et land med så stor andel av kristen fundamentalister vil det være politisk selvmord å offentlig gå ut å støtte evo.t

 

Hvorfor sier du ikke det samme om f.eks Iran ?

Lenke til kommentar
Som sagt, slå opp hva som ligger i teori før du sier "bare en teori". Og ja, det er i det store og hele et ubestridt faktum. Man kan diskutere mekanismer, detaljer, og historier, men i det store og hele, er det ingen seriøse vitenskapsfolk som tviler på evolusjonsprinsippet.

 

Forøvrig: USA's neste president? Republikaner? Rimer ikke...

 

Hvorfor rimer det ikke?

 

For øvrig har jeg hørt at det er mange vitenskapsmenn som ikke er helt sikre på denne evolusjonsteorien. Da mener jeg ikke bare brødhuer som Hovind.

 

USAs neste (?) president tror ikke på evolusjon. Hva sier dere til dette, dere som hevder det er et ubestridt faktum?

 

I et land med så stor andel av kristen fundamentalister vil det være politisk selvmord å offentlig gå ut å støtte evo.t

 

Hvorfor sier du ikke det samme om f.eks Iran ?

 

Iran er jo et fundamentalistisk diktatur med Sharia og det hele. Presidenten juger jo så det renner av han. Ingen homofile i Iran? Haha, den var god!

Lenke til kommentar
For øvrig har jeg hørt at det er mange vitenskapsmenn som ikke er helt sikre på denne evolusjonsteorien.

Kan du komme med navnene OG argumentene...

Nei, men jeg er sikker på at mange her har mer oversikt enn meg.

 

Med andre ord er dette noe du ikke veit noe om.

Så når du sier noe slikt uten å ha støtte for det er det en forsnakkelse, saksing fra religiøs fundamentalistisk side, eller er det bare blankt løgn ?

Lenke til kommentar
Hvorfor har du startet to helt like topics i forskjellige forum?

 

Jeg fikk reft for at det hadde mer med vitenskap enn faith å gjøre.

 

USAs neste (?) president tror ikke på evolusjon. Hva sier dere til dette, dere som hevder det er et ubestridt faktum?

 

http://youtube.com/watch?v=yPoCsC8VT9g

 

EvolusjonsTEORIEN. Det er bare en teori.

 

Så, hva tror han på da?

:)

 

Bibelen, antar jeg?

 

Hvorfor er det ingen usanske presidentkandidater som fornekter eksistensen av gravitasjon? Vitenskaplig sett er evolusjonsteorien 99,99% bevist, gravitasjonsteorien er omtrent 0,1% bevist.

 

Vi vet jo at ting faller, men ingen vet hvorfor. Jeg har hørt andre teorier enn gravitonene. For eksempel IF (intelligent falling). Ingen er sikre på hvorfor ting faller heller.

Lenke til kommentar
Hvorfor har du startet to helt like topics i forskjellige forum?

Fordi en bruker i den andre kategorien foreslo det, tror jeg. Tanken er vel at brukere i de to kategoriene diskuterer emnet fra forskjellige innfallsvinkler. Jeg tror vi skal la begge trådene leve for å se om det skjer. Hvis ikke kan dere rapportere tråden igjen så stenger vi den ene. (Eller andre...)

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...