Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beholde Dullhouse og kansellere Terminator? Var jo også en avgjørelse å ta :p

 

Selv om Dollhouse har hatt lavere seerantall enn Terminator, tjener Fox mer på den.

Dollhouse produseres av Fox selv. Terminator produseres av WB. Dette betyr at Fox kan regne med inntekter fra DVD utgivelser osv., men tjener ingenting på Terminator.

 

Dollhouse er også mye rimeligere å produsere.

Lenke til kommentar

Nei!!!! Hvordan kan de gjøre det :cry::cry::cry::cry: Bare slutte der med en haug ubesvarte spørsmål. Jeg hater hva tv og fox har blitt til! kunne de ikke bare gitt det 4-5 episoder så de kunne avsluttet på ordentlig vis ihvertfall! Neida, send j**la paradise hotel og Idol, men legg ned alle programmene som faktisk er nytenkende. !?"!?&/¤#

Lenke til kommentar

Neida, jeg forklarer den. Serien tjente ikke nok penger. Jeg mener den fortjener å leve siden den holder god kvalitet. Sånn som TV driver på nå med reality TV i stedet for kvalitets TV kommer folk til å slutte å se på TV i løpet av fem år, og youtube tar over fullstendig.

 

De burde kjøre "the long play", satse på tunghard kvalitet og tape penger i fem år, for så å tjene penger i 20 år.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja det ble kansellert av Fox... Jeg har sett hele serien og den var absolutt kjempebra. Season 2 hadde noen LITT treige episoder, men stort sett så eide serien.

 

Disse gutta her driver med forskjellige prosjekter i forsøk om å redde serien. Ganske spennende om vi kunne fått til en Tscc-film som kunne gi en avslutning, som fans fikk til med en annen GENIAL serie, Firefly.

 

http://savethescc.com/

 

 

 

btw, et morsomt youtubeklipp jeg la ut kort tid etter at det ble offentligjort at Fox droppet serien:

Lenke til kommentar
Ja det ble kansellert av Fox... Jeg har sett hele serien og den var absolutt kjempebra. Season 2 hadde noen LITT treige episoder, men stort sett så eide serien.

 

Disse gutta her driver med forskjellige prosjekter i forsøk om å redde serien. Ganske spennende om vi kunne fått til en Tscc-film som kunne gi en avslutning, som fans fikk til med en annen GENIAL serie, Firefly.

 

http://savethescc.com/

 

 

 

btw, et morsomt youtubeklipp jeg la ut kort tid etter at det ble offentligjort at Fox droppet serien:

 

kan du fortelle meg litt om den firefly filmen og hvor man får tak i den? er den i hd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...