Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles


Anbefalte innlegg

Om du ikke har sett episoden der Cameron "kjøper" seg inn på et bibliotek med smultringer for å prøve å finne igjen en terminator som ble sendt tilbake i tid, så ja, da har du gått glipp av noe. Store deler av episoden er "flashbacks", men mye dialog imellom Cameron og fjotten i rullestol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nettopp episode 4 av sesong 2, og synes det var blant de kuleste episodene jeg har sett.

 

 

Jeg vet ikke helt hvorfor, men det å se Cameron faktisk tro at hun faktisk er menneskelig var veldig spesielt å se på og det satt litt igjen i meg. Hvordan hun absolutt ikke lignet på noen maskin i det hele tatt og reagerte som et hvilket som helst menneske.

 

For å si det sånn: Hun hadde lurt meg.

 

Også litt kult å se at John friker litt ut når Cameron blir borte, og at det ikke bare er andre veien.

 

 

Hvilken episode er forøvrig den nyeste nå?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hvor falt du av?

 

De var tilbake i byen, hun hadde en ledetråd (fra gud vet hvor) og ble tatt til fange av en av de som var trodd død ifra den gruvebyen.

Dopet ho fikk var det vel som gjorde ho gikk fra et stadie (i bilen) til det andre (klinikken), eller i det minste sånn jeg oppfattet det.

 

Trenger mer summer :/

Lenke til kommentar
Jeg forstod det til slutt ganske klart slik at det som skjedde i bilen var det virkelige. Alternativet er jo at hun og John er døde, noe som er lite trolig :p

 

Synes ikke episoden var så gal, men vil gjerne har mer Cameron - John action =)

 

Synes episoden var tildels forvirrende, og ganske dårlig.

 

Vi kommer liksom ingen vei.

Lenke til kommentar
Synes episoden var tildels forvirrende, og ganske dårlig.

 

Vi kommer liksom ingen vei.

 

Halve poenget med episoden var vel at den skulle forvirre. Selv trodde jeg først at klinikken var en drøm, så begynte hun å drømme i klinikken og så blir de skutt da blir det fort klart hva som er drøm og virkelighet. I tillegg får vi jo vite at Sarah aldri har drept et menneske før virker det som? Noe som overasket meg ihvertfall. Samt så er de jo delvis på sporet etter noe som ligner på Skynet. Det store spørsmålet er vel om hun faktisk drap fyren i bilen eller ikke.

Lenke til kommentar
"I tillegg får vi jo vite at Sarah aldri har drept et menneske før virker det som? Noe som overasket meg ihvertfall. Samt så er de jo delvis på sporet etter noe som ligner på Skynet. Det store spørsmålet er vel om hun faktisk drap fyren i bilen eller ikke."

 

Fikk ikke helt med meg dette du sier om å ha drept noen tidligere... ? Men ja ... vi fikk jo ikke se om han faktisk blei skutt eller ikke... samtidig kommer jeg ikke helt over at hun -stakk fyren i ØYET med en SPRØYTE- AUH!

Lenke til kommentar
Fikk ikke helt med meg dette du sier om å ha drept noen tidligere... ? Men ja ... vi fikk jo ikke se om han faktisk blei skutt eller ikke... samtidig kommer jeg ikke helt over at hun -stakk fyren i ØYET med en SPRØYTE- AUH!

 

Godt mulig jeg tolket det feil, men de satt og snakket om at han fyren var hennes første osv. Tror ikke det var en samtale om blomst og bier for å si det sånn :p

Endret av toeblast
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...