Gå til innhold

Spillverket.no: Skjerp dere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr. Hassan: Jeg har kommet med ett. Jeg kan komme med flere, men det gidder jeg ikke! Jeg vet at mod'ene vet hva jeg snakker om! De bare prøver å fornekte det.. De burde heller ta det til seg og forbedre seg. Hvis ikke de har gjort noe av det jeg sier, hvorfor ville jeg da sagt det? Og hvorfor er enkelte enig med meg??

Ps. Jeg synes TST er ganske barnslig da han truer med å close topicen.. Det er noe av det jeg mener med for mye makt.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-08 17:13, zimen skrev:

Mr. Hassan: Jeg har kommet med ett. Jeg kan komme med flere, men det gidder jeg ikke! Jeg vet at mod'ene vet hva jeg snakker om! De bare prøver å fornekte det.. De burde heller ta det til seg og forbedre seg. Hvis ikke de har gjort noe av det jeg sier, hvorfor ville jeg da sagt det? Og hvorfor er enkelte enig med meg??

Ps. Jeg synes TST er ganske barnslig da han truer med å close topicen.. Det er noe av det jeg mener med for mye makt.


Du fortsetter i samme dur ser jeg. Først vil jeg gjerne kommentere det ene eksempelet du har funnet fram. Den som skrev den posten hadde opptil 5 andre poster rundt på forumet hvor han hadde brukt store bokstaver og utropstegn i overskriften. Derfor kommenterte jeg det, da det er en uting. Han beklagde seg og tråden fortsatte normalt. Det var et dårlig eksempel på såkalt "sjefete moderering". Jeg syns det er rart at du ikke gidder å finne fram flere (som du selv sier) bare fordi du mener vi prøver å fornekte det vil blir anklaget for. Jeg ønsker at du kommer mer flere eksempler, det der var et ganske dårlig et syns jeg. Ikke fortell at vi vet hva du snakker om, når vi gang på gang ber deg om å komme med eksempler (altså i flertall). Det er ikke foruten grunn at vi gjør det. Vi vil gjerne slippe å bli anklaget for å være sjefete, men vil også se skikkelige beviser for slike anklager.

Lenke til kommentar

TST!

Hvor gammel er du egentlig? Hardt å inrømme en dritt eller? Du oppfører deg som en 12 åring eller noe ihvertfall.

Det er visst vanskelig å bare si "ok, vi skal skjerpe oss" for enkelte. Spesielt TST! Nå er jeg pisst også! Jeg skulle liksom bare si ifra om noe jeg mislikte jeg, men dere tar jo f... meg helt av alle sammen og truer med å stenge posten og greier. Skjerp dere!

Her kommer et par av de damn eksemplene dere mååå ha!

 

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...um=5&replies=34

Denne threaden ble stengt fordi vi snakket om hva som er best av Q3 og CS.. Hva skal vi snakke om på et game forum da??

 

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...um=5&replies=13

Enda en stengt thread fordi noen ikke liker CS. So? Dere sier til og med at de bør gå på et cs forum og snakke om dette! Er ikke cs et spill det eller??

 

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...um=5&replies=17

Enda en som er stengt pga forskjellige meninger! Ok at det var litt stygt språkbruk her, men skaff en autosensur da for pokker!

 

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...m=52&replies=17

Virker ikke som at det funker å stenge dem, de kommer tilbake allikevel.. Enda en om CS og folk som ikke liker det. Vel, forsjellige meninger.

 

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...um=52&replies=6

Enda en god grunn til autosensur. Her ser det til og med ut til at dere truer med å banne nissen.. Politi?

Lenke til kommentar

Danke schõn. Jeg tror ikke de tør å svare her nå jeg.. Har tatt litt lang tid plutselig.

 

Hvis dere sier at dere stengte topicene fordi dere ikke vil ha noe "frame war" her, så blir jeg enda mer sur. CS vs Q3 er akkurat det samme som Intel vs AMD, bare i 2 forsjellige verdener. Spillverden og hardware verdenen. Så ikke noen klager på hardware.no sitt forum.

Lenke til kommentar

Quote:



Denne threaden ble stengt fordi vi snakket om hva som er best av Q3 og CS.. Hva skal vi snakke om på et game forum da??


 

Jeg kommentarer bare de trådene jeg har stengt.

 

Jeg stengte denne tråden fordi posten ikke var ment som noe annet enn å starte en flamewar. Å skrike ut at CS er for unger er flamebait, dere slukte det. Tråden ble ikke noe annet enn drittslenging.

Lenke til kommentar

Greit nok, men det er en mening noen sikkert har. De må jo ha lov til å si det.. Selv om at de kunne ha oppført seg, det er greit nok.

 

Dere skjønner hva jeg mener snart eller? Istedet for å gjøre som TST nå sikkert gjør, sitter og tenker ut et godt motargument, kunne dere snart forstått hva jeg mener.. Istedet for å nekte plent liksom.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-08 19:44, zimen skrev:

Hvor gammel er du egentlig? Hardt å inrømme en dritt eller? Du oppfører deg som en 12 åring eller noe ihvertfall.


22 år. Innrømmer alltid noe jeg i ettertid mener var feil. Det har jeg aldri hatt problemer med.game forum da??

 

I en av dine siste poster virker du veldig fornøyd med at det har tatt såpass lang tid før et svar kom. Da er det kanskje greit å opplyse deg om at vi faktisk har en site å drive her, og bruker mye av tiden vår på det. Jeg har dessverre ikke kapastitet til å følge opp forumet like mye hver eneste dag.

 

Quote:



Enda en stengt thread fordi noen ikke liker CS. So? Dere sier til og med at de bør gå på et cs forum og snakke om dette! Er ikke cs et spill det eller??


Det var ikke fordi jeg ikke likte CS at jeg stengte den, det ville vært umoralsk av meg. Jeg mente bare at diskusjonen antageligvis aldri ville ende opp i noe bra, og at dere sikkert ville få mer ut en saklig klage til et offisielt CS forum. Det var også her en del banning og stygt ordbruk (som jeg dengang sensurerte bort). En annen ting er at jeg syntes denne pizzabud hadde åpnet nok tråder om CS og temaer relatert til dette, at det egentlig var ganske overflødig å starte enda en flame-war.

 

Quote:



Enda en som er stengt pga forskjellige meninger! Ok at det var litt stygt språkbruk her, men skaff en autosensur da for pokker!


Vi har autosensur, men vi har ikke lagt inn alle banneordene som pizzabud og Nissen har i ordforrådet sitt enda. Og det var mest denne banningen og useriøse begrunnelser som gjorde at jeg stengte den. Jeg åpner den nå, og sensurerer det som må sensureres manuelt. Innrømmer her at jeg var litt rask i bevegelsen her.

 

Quote:



Virker ikke som at det funker å stenge dem, de kommer tilbake allikevel.. Enda en om CS og folk som ikke liker det. Vel, forsjellige meninger.


Vel, denne kan jeg ikke se er stengt enda. Og jeg har ikke vurdert å stenge den heller.

 

Quote:



Enda en god grunn til autosensur. Her ser det til og med ut til at dere truer med å banne nissen.. Politi?


Vel autosensur er en ting, men hvis alle ordene til enkelte brukere skal legges inn kan det hende at en melding snart ikke får noen mening. Meldingen fra Nissen som jeg sensurerte i den tråden var meget stygg. Og hvis brukere til stadighet oppfører seg slik har vi full rett til å utestenge. Ser ingenting galt med det.

 

Men jeg skjønner hva du mener, det har jeg forsåvidt gjort hele tiden. Jeg har bare en følelse av at det du aksepterer går langt forbi det vi ønsker å se her. Vårt hovedproblem er: Stygg banning, informasjon om ulovlige nettsider eller saker som leder til piratvirksomhet. Vi skal skjerpe oss med modereringen i fremtiden, og tenke oss nøye om før vi stenger tråder selv om de går over sine bredder. Håper vi kan komme til en enighet, og reglene kommer også på plass snart. De vil i hovedsak rette seg mot de punktene jeg nevnte over.

_________________

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-01-09 20:41 ]

Lenke til kommentar

Dere er for sjefete! Hvis en fyr skriver med litt mye store bokstaver så er jo det nok til at dere klager og...

 

- hvis en fyr oppretter en diskusjon på hvorfor det er vits i å kjøpe spill når man kan kopiere dem så stenger dere hele greien.

 

Og dette er faktiske tilfeller.

 

Vitsen med det? for overdrevet

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-09 20:37, Pretender skrev:

- hvis en fyr oppretter en diskusjon på hvorfor det er vits i å kjøpe spill når man kan kopiere dem så stenger dere hele greien.


Og hvorfor tror du vi gjør det? For det første er det ulovlig å kopiere spill (bortsett fra til backup for eget bruk). For det andre har vi annonsører som faktisk kan finne disse postene og finne det uaktuelt å annonsere hos oss hvis de ser at vi stiller oss likegyldig til slik virksomhet. Jeg kan ikke forstå at du ikke har forståelse for at vi faktisk stenger en slik tråd.

Lenke til kommentar

ZAN: Din påstand om at du er en voksen mann har jeg vanskelig for å tro på. Dette på grunn av oppførselen din.

 

Ellers så synes jeg dette er et flott forum med mye bra diskusjoner. (Har ALDRI opplevd at et forum blei steng, der vi sannsyneligvis ville fått noe ut av det).

 

Men jeg må si meg provosert av oppførselen til enkelte av deltakerne her. Det er jo så godt som ALDRI nødvendig å banne for å formidle et budskap på et forum som dette. Det høres bare useriøst ut.

 

De som har problemer med regler, folkeskikk og Mod'erne her, bør finne seg et annet forum.

 

-De er ALLE uansett folk ingen vil savne.

 

MVH

En som faktisk ikke er voksen enda.

Lenke til kommentar

:smile: lål! :smile:

 

(jeg mener ikke og fornærme noen her)

 

Dette var jammen moro å lese, det var rett og slett "bedre enn på tv" :grin: :grin: :grin:

 

fustrert barn vs. dopa moderator

 

(igjenn vil jeg si at dette er ikke personlig, og å fornærme noen er egentlig ikke hensikten)

 

:smile: lål :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Men jeg skjønner hva du mener, det har jeg forsåvidt gjort hele tiden. Jeg har bare en følelse av at det du aksepterer går langt forbi det vi ønsker å se her. Vårt hovedproblem er: Stygg banning, informasjon om ulovlige nettsider eller saker som leder til piratvirksomhet. Vi skal skjerpe oss med modereringen i fremtiden, og tenke oss nøye om før vi stenger tråder selv om de går over sine bredder. Håper vi kan komme til en enighet, og reglene kommer også på plass snart. De vil i hovedsak rette seg mot de punktene jeg nevnte over.


 

Bra. Da ble det en enighet til slutt. (var på tide)

 

Quote:


fustrert barn vs. dopa moderator


Frustrert barn du liksom!? :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: zimen på 2002-01-10 10:59 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-08 10:13, zimen skrev:




Her starter dere faktisk med å kommentere at han skrev topicen med store bokstaver og dermed så "skrek han ut". Tenk hvis han glemte å slå av caps lock?? Dere bryter også inn senere og ber oss å holde en hyggelig tone.. Vel, vi kunne klart oss selv her vel??


Det er mange slike eksempler..


 

Men i dette eksemplet var moderatorene helt på linje med vanlig standard i seriøse forum...

 

Å skrive med store bokstaver regnes som skriking og jeg tror ikke vedkommende hadde blitt populær dersom han kom inn i et møterom og begynte å skrike...

 

Glemme å slå av caps lock...jaha? Så ser han det og skriver posten igjen *uten* caps lock...verre er det ikke

 

Dette er en latterlig diskusjon ettersom de som kritiserer moderatorene har kranglet i 3 sider uten å komme med et eneste eksempel av betydning....

 

 

"Det er bedre å tenne et lys enn å forbanne mørke"

"-Jamen, eg likar å fobanne mørket!"

[Hårek]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-12 02:35, Thaxx skrev:


Men i dette eksemplet var moderatorene helt på linje med vanlig standard i seriøse forum...


Å skrive med store bokstaver regnes som skriking og jeg tror ikke vedkommende hadde blitt populær dersom han kom inn i et møterom og begynte å skrike...


Glemme å slå av caps lock...jaha? Så ser han det og skriver posten igjen *uten* caps lock...verre er det ikke


Dette er en latterlig diskusjon ettersom de som kritiserer moderatorene har kranglet i 3 sider uten å komme med et eneste eksempel av betydning....



"Det er bedre å tenne et lys enn å forbanne mørke"

"-Jamen, eg likar å fobanne mørket!"

[Hårek]


 

Det eneste jeg får lyst til å si nå er "HOLD KJEFT! :mad:" Jeg har lagt fram flere eksempler! Du har vel sikkert ikke fulgt med noen ting og dermed kommet inn på slutten med dumme kommentarer.

"Think before you act" er det noe som heter! Tenk på det..

Jeg skrev faktisk at det med caps locken var "litt" overdrevent.. Ok, da. Det var mer eller mindre *ironisk*..

 

 

(!) (dette gjør meg små irritert :evil:)

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne sende en takk til alle i Gamer.no som på tross av sine brukere er et glimrende forum.

 

Et lite forslag:

Kan ikke zimen og vennen hans danne sitt eget lille forum? Der de kan banne og "disse", og finne på all slags gøy. Like barn leker som kjent best.

 

Hadde ikke det vært koselig?

 

 

Mvh

Knut, 27 år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...