Gå til innhold

Spillverket.no: Skjerp dere!


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-01-07 23:09, TST skrev:

Vel det var ikke ment stygt, beklager det. Men poenget tok du sikkert.


 

Det var det jeg lurte på også.. Har dere snart tatt poenget??

 

Skrue: Du har sikkert fulgt med og har peil på hva vi snakker om.. *sarkastisk ment*

Det er det jeg sier! Det er ikke mye dritt meldinger i forumet! Mod'ene blander seg borti alt annet også. Som hvis vi ler av noen som sier en idiotisk kommentar, bør han kanskje ta det til seg slik at han ikke sier idiotiske ting andre steder hvor han heller ikke har peiling. Dere bør ikke blande dere inn med en gang og si "vennligst hold en høflig tone her i forumet, takk". Jeg misliker egentlig sterkt den "takk"'en. Den gjør at det blir mye mer sarkastisk og overlegent.

 

Dere kunne godt la være mange av innblandelsene dere har gjort og det vet dere godt selv. Jeg håper bare dere tar til dere det denne topicen handler om..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-07 23:29, zimen skrev:

Mod'ene blander seg borti alt annet også. Som hvis vi ler av noen som sier en idiotisk kommentar, bør han kanskje ta det til seg slik at han ikke sier idiotiske ting andre steder hvor han heller ikke har peiling.


Dere kunne godt la være mange av innblandelsene dere har gjort og det vet dere godt selv. Jeg håper bare dere tar til dere det denne topicen handler om..


Jeg merker dessverre at jeg begynner å bli litt irritert her nå. Nå kommer du med enda flere anklagelser, og vi har fortsatt ikke sett ET eneste eksempel på det dere nevner. Har vi (altså oss i Gamer.no for det er vel oss vi snakker om her?) noen gang bemerket eller moderert noen som lo av noen andre her på forumet vårt? Jeg får en følelse av at du ikke skjønner hva dette dreier seg om zimen. Våre største problem er:

 

- Veldig mye banning fra enkelte

- Informasjon som kan lede til piratvirksomhet

- Reklame eller informasjon om ulovlige nettsider

 

Og igjen, hvis dere nå skal fortsette å anklage oss for å ha moderert urett. Ønsker jeg at dere kommer med konkrete eksempler, ellers blir denne tråden stengt rimelig kjapt. Og jeg vil da heller ikke akseptere at det åpnes en ny hvor det fortsette i samme dur. Som jeg skrev over vil det fort som svint bli lagd retningslinjer for forumet vårt. Og igjen, da snakker jeg altså om forumet til Gamer.no (for det finnes folk som fortsatt ikke skjønner at forumet er oppdelt og vi ikke kan påta oss ansvar for hva som skjer i hele resten av forumet).

Lenke til kommentar

Enig med de som klager på de såkalte moderatorene her :sad:

Jeg ble bannet i en uke for ikkeno ...

Men jeg er ikke en som glemmer så jeg har satt i gang mottiltak nå ...

hirr hirr hardware.no eller rettere sagt de av dere som bannet meg...

Hevnen er søt :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-08 00:31, ZAN skrev:

Enig med de som klager på de såkalte moderatorene her :sad:

Jeg ble bannet i en uke for ikkeno ...

Men jeg er ikke en som glemmer så jeg har satt i gang mottiltak nå ...

hirr hirr hardware.no eller rettere sagt de av dere som bannet meg...

Hevnen er søt :sad:


 

Fantastisk! Enkelte vil visst aldri forstå hva det er snakk om..... "Hevnen er søt"?

ZAN: Hva vil du egentlig oppnå med dine såkalte mottiltak?? Forhåpentligvis blir du voksen en dag, og innser vel etterhvert at man sjelden eller aldri kommer noen vei med slike innspill. Sannsynligvis er du ikke så veldig gammel, og har fortsatt mye å lære! Gled deg over det istedet, og gi beng i slike mildt sagt dumme trusler!

Et kinesisk ordtak: "Det er bedre å tenne et lys, enn å forbanne mørket"

Tenk over det.....

Lenke til kommentar

Quote TST

 

Og igjen, hvis dere nå skal fortsette å anklage oss for å ha moderert urett. Ønsker jeg at dere kommer med konkrete eksempler, ellers blir denne tråden stengt rimelig kjapt. Og jeg vil da heller ikke akseptere at det åpnes en ny hvor det fortsette i samme dur. Som jeg skrev over vil det fort som svint bli lagd

____________________________________________________

 

Se eks på TST som truer med og stenge denne posten,

NÅ ? tåler dere ikke kritikk eller kan jeg kanskje si det på en annen måte når ble dere "guder" moderatorer ?

Ja enkelte av dere opptrer jo som "kjøps"guder for webbshoppene og vis man (jeg gjorde) kritiserer en webbshopp her på forumet EKS .. topline og databutikken så blir man bannet i en uke :sad:

Det ligner ikke grisen og jeg kaller enn del av dere moderatorer rett og slett for kjøpte og betalte av det dere selger , nemlig de webbutikkene dere har gjort dere avhengig av på grunn av store driftsutgifter på hardware.no ...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-08 01:19, ZAN skrev:

Det er bedre og fortelle sannheten enn og selge seg til løgnen ...

det er mitt ordtak ...


 

Da bør du nok snarest mulig lære deg forskjellen mellom løgn og sannhet, og saklighet / usaklighet.

Det kan vel ikke være så vanskelig?

 

For min del avslutter jeg innleggene i denne saken, ettersom jeg tydeligvis ikke når frem.

Nok et ordtak; "Den klokeste gir seg".

 

Takk for meg, her.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-08 01:29, ZAN skrev:


Se eks på TST som truer med og stenge denne posten,

NÅ ??? tåler dere ikke kritikk eller kan jeg kanskje si det på en annen måte når ble dere "guder" moderatorer ???


Selvsagt tåler vi kritikk, det er jo nettopp derfor "ris & ros" ble opprettet. Kritikk (helst av den konstruktive sort) er nyttig for å få siten bedre.

 

Quote:


Ja enkelte av dere opptrer jo som "kjøps"guder for webbshoppene og vis man (jeg gjorde) kritiserer en webbshopp her på forumet EKS .. topline og databutikken så blir man bannet i en uke :sad:


Det ligner ikke grisen og jeg kaller enn del av dere moderatorer rett og slett for kjøpte og betalte av det dere selger , nemlig de webbutikkene dere har gjort dere avhengig av på grunn av store driftsutgifter på hardware.no ...


Og igjen spør jeg om konkrete eksempler på dette (kom gjerne med en link til tråden slik at jeg kan se med mine egne øyne om noen her på Gamer.no har bannet deg fordi du kritiserte en webshop). Om andre moderatorer som ikke jobber på Gamer.no har gjort det, er det en helt annen sak og har ingenting med det vi snakker om her. Og en annen ting: Skal det egentlig ligne grisen?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Eg tenkte eg skulle komme med mine synspunkter i saken:

 

Eg synest moderatorane gjær ein god jobb.Og at dei enkle reglane skulle ikkje være så vanskelige å følge(meiner eg,vanleg folkeskikk og Norsk lovverk)

 

Eg synest at når folk diskuterer på formuet at dei da kan diskutere saken og ikkje personen.Om ein person er uenig med ein så trenger ein ikkje gå til personangrep men,heller til angrep på argumentasjonen og komme med argumentasjon på kvifor ein meiner den ein diskuterer med tar feil.Og ein sjølv rett.

 

Eg synest også at når ein skal kritisere noko som eventuelt dette forumet at ein da bør prøve å komme med eksempler på kvifor ein meiner eventuelt at modderatorane gjær ein god/dårlig jobb.Ikkje komme med det eg meiner er "tomme" påstander.

 

Og føler ein seg uretferdig behandla kan ein alltids klage til moderatorane av forumet.Helst til link til det aktuelle emnet og forklare kvifor ein gjorde som ein gjorde og be moderatorane sjå på ein eventuel utestengelse på nytt.

 

Når det gjeler backup så er ikkje det ulovelig.Men,eg synest at ein bør pressisere at det er backup ein meiner.

 

Når eg skriver innlegg i forumet prøver eg å forklare meg så tydlig så mulig slik at det skal være liten tvil om kva ein faktisk meiner.

(det vil alltid kunne være tvils tilfeller)

 

Prøver også å være bevist når eg kommer med utsagn som er personlige meiningar/meiningar henta fra ulike andre skilder etc.

 

Vel,dette var noen av tankane mine til emnet om at modderatorane er for strenge.Noko eg ikkje deler det same synet på.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke ramse opp eksempler! Jeg skrev bare denne threaden pga at det har irritert meg litt og håpet på at kanskje mod'ene kunne roe ned "sjefinga" litt. Men de nekter jo tvert og krever eksempler og greier.. Kunne dere ikke bare "prøvd" å tenke litt tilbake og si; "ok, vi vil roe ned litt med å leke foreldre/politi" eller noe sånt..?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-08 00:49, Skrue skrev:

Fantastisk! Enkelte vil visst aldri forstå hva det er snakk om..... "Hevnen er søt"?

ZAN: Hva vil du egentlig oppnå med dine såkalte mottiltak?? Forhåpentligvis blir du voksen en dag, og innser vel etterhvert at man sjelden eller aldri kommer noen vei med slike innspill. Sannsynligvis er du ikke så veldig gammel, og har fortsatt mye å lære! Gled deg over det istedet, og gi beng i slike mildt sagt dumme trusler!

Et kinesisk ordtak: "Det er bedre å tenne et lys, enn å forbanne mørket"

Tenk over det.....


 

Dette er en melding dere vanligvis ville kommentert.. Han prøver å få fram at ZAN er en dust i denne meldingen og jeg ville blitt ganske sur av en slik melding rettet mot meg! Dette er meldinger som kan føre til krangel! Skrue har ikke skjønt en dritt om hva dette handler om ihvertfall!!

Lenke til kommentar

TST:

Btw, jeg så at du lurte på hva n00bs sto for..

n00b er en litt 1337 type av newbie. 1337=elite.. Skrives også L33T for noen. Det finnes også en 1337 ordbok hvis man ikke helt forstår hva folk skriver i bl.a cs og andre spill.. Det finnes mange egentlig, men de fleste er bare "enkle" 1337 omformelser.. A=4 osv. Ikke veldig elite 1337 saker. Jeg skriver dette her pga at den andre threaden var stengt.. Håper dette svarte på hva du lurte på. :wink:

Lenke til kommentar

Sannheten skrue og dere andre er att jeg ble bannet fordi jeg turte og gå til angrep og oppfordret til "boikott" av enkelte webbutikker med dårlig service , blant annet topline.no (som har 18 enere av 21 karakterer) og databutikken.no

Ja dere alle kan jo tenke dere hva som hadde skjedd hadde jeg fått i gang en "boikott" av eks topline.no

og databutikken her på forumet ..Topline hadde da vel ikke kjøpt bannerplass på hardware.no og det hadde vel ikke databuitikken heller.

Så jeg ble ikke bannet pga dårlig oppførsel men jeg ble bannet pga hardware.no`s livsgrunnlag ble truet,

ja det hadde jo blitt jo vanskelige og selge bannerplass til en webbutikk som var en "boikott"aksjon på her på forumet.Sjekk selv alle på forsiden av hardware.no så vil dere se banner både av topline.no og databutikken.com...

Så mange av dere som jobber her på hardware.no er ikke objektive men er mere intresert i og selge dere og kanskje få lønn med tiden ...

det er sannheten ...

så det er bedre og fortelle sannheten enn og selge seg til løgnen ... sier nå jeg da ... desuten "skrue" er jeg 37 år altså en voksen mann...

så prøv ikke og fremstill meg som ett "dumt" barn for og heve deg selv, da faller du bare !!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...