Gå til innhold

Spillverket.no: Skjerp dere!


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-01-14 15:32, TST skrev:

Kom vi ikke til en slags enighet her da? Trodde denne diskusjonen var ferdig jeg.



 

Det trodde jeg og.

Noen folk vil ikke forstå det.. :roll:

 

Knut: Jeg sier ikke at jeg støtter banning, jeg sier bare at de kunne tenke seg om før de kommenterer/stenger tråder.. Blir jeg nødt til å si det til deg også? Les tråden og forstå hva vi snakker om før du kommer med kommentarer! Jeg som trodde at man hadde vett til det da man er 27 år..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-07 14:52, zimen skrev:

Jeg synes at moderatorene her i forumet blander seg alt for mye inn i ting! Dere bryr dere med en gang noen banner osv. Dere behøver ikke oppføre dere som morra våres heller vet dere! Vi kan klare å takle ting selv. Og når til og med dere kommer med frekke kommentarer tilbake, synes jeg dere er litt over grensen. Hvis de som blir uthengt/slengt dritt til ikke liker det vi sier, kan de vel svare selv!


Jeg synes dere oppfører dere som noen drittunger med litt for mye makt.


”Jeg gidder ikke ramse opp eksempler!…”

 

”Jeg vedder på at de fleste som leser forumet faktisk er mellom 12 og 20 år. De tåler å lese litt banning!”

 

”Som hvis vi ler av noen som sier en idiotisk kommentar, bør han kanskje ta det til seg slik at han ikke sier idiotiske ting andre steder hvor han heller ikke har peiling.”

 

Zimen til TST: ”Hvor gammel er du egentlig? Hardt å inrømme en dritt eller? Du oppfører deg som en 12 åring eller noe ihvertfall.”

 

Zimen til Thaxx: ”Det eneste jeg får lyst til å si nå er "HOLD KJEFT! " Jeg har lagt fram flere eksempler! Du har vel sikkert ikke fulgt med noen ting og dermed kommet inn på slutten med dumme kommentarer.”

 

Mye fint stoff her…

Vet du, zimen, dette ER tråden din. Enten du liker det eller ei. Den samme tråd du vikler deg inn i, og som du prøver å ”henge” dine ”motstandere” med. Og når man i tillegg studerer disse ”graverende” eksemplene du klarer å hoste opp blir saken bare enda klarere: Du har ingen sak!

 

Det eneste som kan sies mot mod’ene er at de er altfor høflige. Det burde ikke være nødvendig å begrunne så grundig hvorfor det reageres, men i stedet slås hardt og kontant ned på alle former for drittslenging fra drittunger. Det er uansett bare et fåtall det gjelder, som f.eks godeste herr Pizzabud, som bare er ute etter å provosere. At slike ”utskudd” blir sensurert/utestengt gjør vel ikke noe, eller hva? Jeg ser forøvrig at du, zimen, stort sett opptrer saklig på forumet. Kanskje med unntak av her, da.

ALLE har nemlig skjønt poenget ditt! Det var bare ikke så veldig bra!

 

Og når/viss du når den ringe alder av 27 år, så vil også du undres over hva som egentlig foregår i hodene på tenåringer. Samtidig som du innerst inne vet det.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-07 21:22, TST skrev:


Angående autosensur så har vi faktisk noe gående der. Men den fungerer ikke 100% og ikke alle banner ord er lagt til da vi ikke har så stort ordforråd på den slags ord, og det er til syvende og sist mennesket som sensurerer best. Men vi skal forsøke å oppdatere banneord-lista oftere.



 

 

Nord-norsk banning banker sør-norsk banning ned i støvlan! Få en nordlænding til å lage den bann-ord-lista :grin:

Lenke til kommentar

Crywolfuhuu:

Det som var hensikten med denne posten var at mod'ene skulle fortå at de ikke skulle ta alt for mye makt. De hadde nemlig gjort dette den siste tiden, ved å slenge inn kommentarer eller stenge topicer ganske ofte. Det som gjorde meg sint, var at de ikke ville inrømme det i det hele tatt.. De kunne absolutt ikke huske noe hvis ikke jeg kom med eksempler. Da blir jeg småfrustrert, siden alt jeg ville med denne posten var å advare mod'ene med å sjefe for mye. Men sånne 27'åringer som deg, og såå stolt over alderen din, trenger vel mye hjelp av mod'er dere da. Klarer dere ikke på egenhånd i et forum eller? Jeg kan ikke forstå hvorfor i pokker du klager til meg om dette først etter at hele saken er ferdig!

Lenke til kommentar

Nei, selvfølgelig gjør du ikke det. Men slik er det nå en gang her i livet. Folk er forskjellige.

 

Forøvrig vil jeg rette en stor takk til mod’en som hjalp meg å finne igjen tråden i forumet. Du er en engel! Ja, for uten mod’ene hadde jeg vært helt hjelpeløs på dette nye og spennende mediet Internett. Heldigvis har jeg et 14400 modem, så farten er det ikke noe å si på. Juhuuu! Og med mitt Total-abonnement fra Telenor er jeg sikret brukerstøtte hele døgnet. Og det trenger jeg! Over og ut(Knut).

 

NB! Tar tilbake det jeg sa om Pizzabud. Viser seg at han ikke er så gæren allikevel, i saklige diskusjoner.

 

 

Mvh

Janne, 15?

____________________

MSI K7T 266 Pro-Raid + Athlon 1,2/266 + 256 DDR

ATI All-in-Wonder Radeon 32 DDR TV-inn & ut osv.

Plextor 24x + Pioneer 106S DVD + IBM 60GXP 40Gb

Big Black Dragon m/Taisol + Gibson Explorer i H-moll

 

[ Denne Melding var redigert av: Crywolfuhuu på 2002-01-20 15:25 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...