Gå til innhold

Defragmenteringsprogrammer til WindowsXP

60C

Anbefalte innlegg

Hei

Hva er deres erfaringer når det gjelder defragmentering og type programmer (optimalisering)?

Har i en årrekke kjørt Speed Disk til NSW, men så at TuneUp også har et program som dette.

Hvilke er best, eller føler du at Windows sitt er det beste i bruk, eller andre alternativer?

Pc`en begynner å bli veldig treg, til tross for at jeg kjører Speed Disk hyppig.

Så er ny installasjon er vel på sin plass snart tenker jeg uansett.

Videoannonse
Annonse

Jeg har i flere år nå brukt :

Raxco's - Perfect Disk (defragmentering)

PCTools - Registry Mechanic .

CCleaner - noen ganger .

Jobb laptoppens XP installasjon varte i 4 år uten å bli "kluttered" , føre det ble en full reinstallasjon i høst grunnet diskbytte.

Endret av syar2003

Jeg brukte O & O Defrag tidligere, og det er utvilsomt også et meget bra program. Perfect Disc har generelt gjort det litt bedre i tester, men alt i alt er ikke forskjellen mellom de to programmene så veldig stor. Jeg tviler derfor på at du vil merke en stor forskjell ved å bytte til Perfect Disc. Hvis du defragmenterer såpass ofte som du gjør vil du ikke merke så stor forskjell på ytelsen. Det du gjør er å vedlikeholde systemet ditt, og da vil det aldri rekke å bli så fragmentert at det vil være store ytelsesforskjeller før og etter defragmentering, Det er jo også poenget med å defragmentere såpass ofte, altså å slippe å merke ytelsestapet en fragmentert disk gir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...