Gå til innhold

Devil May Cry on PS3 to feature exclusive content?


hidden_dragon

Anbefalte innlegg

the latest build of Devil May Cry 4 not only looks better on the PlayStation 3 but also plays better than its Xbox 360 counterpart. One of the many reasons behind this could be the extra features Capcom is including in the PS3 version of the game

 

in this month's issue of Famitsu, a popular Japanese magazine, they reveal that Capcom will be including exclusive features in the PS3 version of Devil May Cry 4. Some of these new features include; 5.1 LPCM audio, PSN support, and the option to install data to the hard drive. Apparently though, game data takes up 5GB of storage, but on the bright side of things, it removes all load times in the game.

 

As of now, there is no word on what Capcom has planned for the PlayStation Network. Whether it's episodic content, new characters, new weapons, or even new bosses, we'll take it.

 

:thumbup:link

Endret av hidden_dragon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, stilig. Men er det noe merkbar forkjell på lyden a? Samme forskjell som mp3/CD? For jeg må innrømme at jeg ikke hører noen forskjell mellom de to.

 

Om du ikke hører forskjell mellom Mp3 og cd så er du døv. Og ja, bruker Mp3 daglig og det fungerer helt greit på bilstereoen osv osv. Men hører fort forskjell på cd og en vanlig Mp3 med normal bitrate.

Lenke til kommentar

Virker som forskjellene stort sett er pga mulighetene som ps3 har i forhold til 360, altså ikke bare sånn at man har flere baner i spillet (selv om dette kommer også sannsynligvis). Uansett synes jeg at dette skulle bare mangle siden devil may cry er en serie for ps og at capcom har lagd nok eksklusive spill til 360 allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...