Gå til innhold

COD4 Klan [seek] Rekrutering slutt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekruteringen er da avsluttet. De som er på lista er de som er med i første omgang.

Jeg tror vi trenger noen offiserer, er det noen her som kunne tenke seg det? Du må ha endel erfaring i COD4 og klaner generelt.

Skrevet

Du må adde de som er på lista her på ps3 vennelista di.

Så fyrer du opp cod4, der kan du trykke invite friends, og så kan du spille med andre i klanen.

Skal man spille klanmatch må man planlegge dette på forhånd, altså at man avtaler hvem som setter opp server, hva passord er, når man skal spille osv. Derfor er det fint med eget forum.

Skrevet
Flere enn meg som har problemer med å komme seg inn på cod servere? Har ikke fått spilt en eneste match i romjula. Finner ingen servere:S

Hmmm, det var underlig. Kommer inn etter max 5 min, samme når jeg spiller.

Skrevet (endret)

Vel.. Den er oppe og kjører men ikke forumet enda, må linke først. Ellers er siden HER og forum HER

EDIT: Kan hende jeg setter opp en ny side, noe i php-nuke. Noen som har et theme for forumet?

Endret av StalkerPrime
Skrevet

Veldig fin side, prøv og få forumet så likt som hovedsiden er vel et godt tips. Ellers så var det noe tekst som sto oppå hverandre nederst på siden, men ellers en veldig bra side, behagelig desing :) Good job :D

Skrevet (endret)

Kjempe flott, StalkerPrime! Når det gjelder theme til forumet så finnest det sikkert et passende theme inne på kontrolpanelet.

Edit: Skal vi registrere oss på siden nå eller la det vente?

Endret av Hjulvisp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...