Gå til innhold

COD4 Klan [seek] Rekrutering slutt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Varierer veldig for min del men pleier som regel å gå ganske fort. Akkurat nå gikk det veldig lang tid.

Jeg får også meldingen "unable to connect to host" hvis jeg prøver å si ja til party invite. Men det er fra folk fra utlandet. gikk bra når jeg prøvde med en svenske.

 

Men det går uansett veldig tregt og joine match, så det blir noen ganger mye venting og mindre spilling, det irriterer meg eller så hadde jeg vært høyere rang ;P

 

BTW jeg går for [seek]

Lenke til kommentar
har ikke spillt i clan fr, så lurer på åssen jeg får spilt med dere? er lagt inn i clan og alt men er det noe sted jeg må gå for å kunne joine match?

 

Det blir bare at vi må legge hverandre til i vennelista på ps3. og når vi er i spillet så ser vi hvem som er på og inviterer de til et party som igen joiner en match, så spiller vi sammen. og vi kan jo også spille privat mot hverandre. er jo fett det og... men da blir det ikke no rank's på oss :p

Lenke til kommentar
har ikke spillt i clan fr, så lurer på åssen jeg får spilt med dere? er lagt inn i clan og alt men er det noe sted jeg må gå for å kunne joine match?

 

Det blir bare at vi må legge hverandre til i vennelista på ps3. og når vi er i spillet så ser vi hvem som er på og inviterer de til et party som igen joiner en match, så spiller vi sammen. og vi kan jo også spille privat mot hverandre. er jo fett det og... men da blir det ikke no rank's på oss :p

 

var det jeg trodde, men merklig at han som starta clan ikke har lagt meg til da, enda jeg står oppført på den lista hans, kommer vel etterhvert??;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...