Gå til innhold

COD4 Klan [seek] Rekrutering slutt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne være med :)

 

Psn: Mr-Nauz

 

Får ikke spilt noe før 2 juledag. Syntes Seek virker som et greit navn.

 

 

Er du rank 14 da?

 

 

PS: Det er viktig at dere legger med Rank, så jeg er sikker på at dere er rank 14+ før jeg legger dere til.

 

Beklager, glemte det.

 

Er i rank 28:)

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Flott insj. Stalkerprime! Hadde vært flott med en egen side ja, begynner å bli endel medlemmer.

 

 

beklager at jeg ikke har vært så aktiv her de siste dagene, men det har jo vært jul å alt det der! :) Skal oppdatere listen nå!

 

 

 

EDIT: Listen er oppdatert, og vi teller nå 28 klanmedelmmer inkulsive meg.

 

 

Jeg tenkte at vi trenger ''offiserer'' som blir gitt visse rettigheter.

Hvem disse skal være vet jeg ikke enda, men det må være modne personer som kan endel om klandrift, og/eller forum/hjemmeside.

Det vil også bli lagt vekt på dem som har vært med fra starten, selv om denne klanen er helt ny.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...