Gå til innhold

COD4 Klan [seek] Rekrutering slutt.


Anbefalte innlegg

har ikke spillt i clan fr, så lurer på åssen jeg får spilt med dere? er lagt inn i clan og alt men er det noe sted jeg må gå for å kunne joine match?

 

Det blir bare at vi må legge hverandre til i vennelista på ps3. og når vi er i spillet så ser vi hvem som er på og inviterer de til et party som igen joiner en match, så spiller vi sammen. og vi kan jo også spille privat mot hverandre. er jo fett det og... men da blir det ikke no rank's på oss :p

 

var det jeg trodde, men merklig at han som starta clan ikke har lagt meg til da, enda jeg står oppført på den lista hans, kommer vel etterhvert??;)

Gjør nok det, regner med at han ikke sitter her på forumet 24/7 for å passe på at alle blir med på listen.

Men det vi bør er å få en liste med PSN nicks her så vi kan legge hverandre til... det er litt viktig.

Eller hva sier du Rasch?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som dette blir en såkalt "venne" klan. Jeg hadde egentlig tenk meg noe mer seriøst, så det hadde kanskje vært en idé at de som ønsker kunne danne et lag som spiller kamper mot andre klaner på ConsoleGaming?

 

Har akkurat vært i en seriøs klan på RFOM. orker ikke det stresset der.

For min del er dette bare for moro... Når det blir seriøst er det lett for å ikke bli moro.

Lenke til kommentar

Vi kan spille sammen en del, så ser vi hvem som spiller bra sammen, og de kan danne e lag som spiller klankamper.

 

 

Når det gjelder adding av folk på psn, så har jeg ikke hatt tid enda, da jeg har vært opptatt med arbeid.

 

 

Liste over medlemmer står på første side i denne tråden, lønner seg å lese den bestandi.

Lenke til kommentar
Vi kan spille sammen en del, så ser vi hvem som spiller bra sammen, og de kan danne e lag som spiller klankamper.

 

 

Når det gjelder adding av folk på psn, så har jeg ikke hatt tid enda, da jeg har vært opptatt med arbeid.

 

 

Liste over medlemmer står på første side i denne tråden, lønner seg å lese den bestandi.

Hvis du oppdaterer den lista men psn-id blir det vel lettere å legge folk til...

Min står i signatur, men jeg har i alle fall hjulvisp der fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...