kilik Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 I det minste er det et forsøk på å følge opp med dagens top-notch grafikk. Og at spillet går på Unreal 2-engine er litt imponerende Jepp, spesielt med tanke på at de startet med Quake 1 (!) motoren. Men tipper likevel at spillet ser noe utdatert ut sammenlignet med f.eks. Crysis. Forventer ikke noe mer enn grafikk på nivå med Half-Life 2.
Bata Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Vent med å diskutere grafikken til man har mer enn ETT stillbilde å se ut i fra?
Kenny Bones Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det der så da rimelig bra ut det vel? Er tydelig at de ihvertfall har lagd modellen utfra en high-poly-modell, noe som selvfølgelig er standarden i dag. Men også fint at 3dRealms har gjort det samme. Kan jo bli råbra dette, men de har mye å jobbe med for at det ikke skal bli noen kalkun. Bare de har skrevet et godt manus i tillegg! Nå har de jo hatt ganske god til på seg til å finne ut av sånt da så
Vrengtpolvott Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det der så da rimelig bra ut det vel? Er tydelig at de ihvertfall har lagd modellen utfra en high-poly-modell, noe som selvfølgelig er standarden i dag. Men også fint at 3dRealms har gjort det samme. Kan jo bli råbra dette, men de har mye å jobbe med for at det ikke skal bli noen kalkun. Bare de har skrevet et godt manus i tillegg! Nå har de jo hatt ganske god til på seg til å finne ut av sånt da så 3DRealms gjorde jo en veldig god jobb med alt dette da de lagde PREY, og ettersom DNForever er enda mer ønsket og etterlengted regner jeg med de kjører på enda hardere
morpheos Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Kan aldri tenke meg at dette lever opp til forventningene, men hvem bryr seg - gi oss cheesy oneliners og aliens også er jeg happy. Dette gir gode assosiasjoner og nostalgia til multiplayer på Duke Nukem 3D over seriellkabel. Bruke 10 minutter på å legge det perfekte bakhold med pipebombs, og et feiltrykk for å sprenge alle sammen samtidig, blåse seg selv åt skogen og lagge spillet i tre minutter. Priceless. Åh, dette blir så bra.
oyvindhauge Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Kan aldri tenke meg at dette lever opp til forventningene, men hvem bryr seg - gi oss cheesy oneliners og aliens også er jeg happy. Dette gir gode assosiasjoner og nostalgia til multiplayer på Duke Nukem 3D over seriellkabel. Bruke 10 minutter på å legge det perfekte bakhold med pipebombs, og et feiltrykk for å sprenge alle sammen samtidig, blåse seg selv åt skogen og lagge spillet i tre minutter. Priceless. Åh, dette blir så bra. Enig. Det er kanskje ikke noe jeg husker så godt som de fantastiske "damn I'm looking good" "shake it baby" osv og bahold med laser- og pipebombs. Så sant de lager et kult spill, legger vekt på detaljene, har bra story og først og fremst med bra kommentarer så er jeg fornøyd. Grafikken er ikke så viktig egentlig så lenge den er på linje med andre ny spill. I feks CoD4 synes jeg innsatsen de hadde lagt i bevegelsene til de andre soldatene, hvordan de bærer våpen, åpner dører osv, er vel så viktig som selve grafikken. Hadde dog blitt litt skuffet om Duke kom i Wolfstein-grafikk
patham Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Er vel ikke så mange timer til teaseren kommer nå Er det ikke rundt 7 eller 8 i kveld?
Eldritch Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Brix were shat Jeg håper virkelig dette spillet lever opp til sin legendariske forgjenger (som jeg fortsatt ser på som ett av tidenes beste FPS-spill).
Windoge Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Tviler på at spillet lever opp til forventningene. Ser for meg noen timer med rå single player action, og kanskje noen timer multiplayer. Deretter er spillet på hylla..
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Tviler på at spillet lever opp til forventningene. Ser for meg noen timer med rå single player action, og kanskje noen timer multiplayer. Deretter er spillet på hylla.. Men likevel verdt det.
oerhört Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Hvis DNF blir en syv timers sammenhengende actionorgie skjønner jeg ikke at det er noe å klage over. Det er jo sånn beintøffe actionspill bør være? Slam, bam, thank you 'mam.
Atomics Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Hvis DNF blir en syv timers sammenhengende actionorgie skjønner jeg ikke at det er noe å klage over. Det er jo sånn beintøffe actionspill bør være? Slam, bam, thank you 'mam. Kunne kanskje ikke være mer sant, så enkelt er det, men spennende å se om de har funnet på noe mer som bonus. Aktiviteten på forumet i alle år og ledelsen sin involvering der kan tyde på at noen forslag bør ha kommet med i siste versjon av produktet.
mennas Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 under 4 timer til nå.. Husker jeg gikk i 6 klasse da jeg drev og leste alt mulig rart fra 3drealms forumet. Nå er jeg 6 mnd fra å være ferdigutdannet sosionom. Personlig har jeg en følelse av at teasern kommer til å forværre ventetia
genesis Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 (endret) Den er ute på shacknews;http://shacknews.com/ Endret 6. januar 2014 av Zeph
TCi Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 (endret) Personlig har jeg en følelse av at teasern kommer til å forværre ventetia Det er derfor teasere lages. Ute på YouTube: Endret 19. desember 2007 av TCi
patham Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 HD link For de som vil ha 720p. Nei dette var harry Akkurat sånn som de skal
Vrengtpolvott Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 HÆHÆ! Herregud så sinsykt konge! Gleder meg villt til dette kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå