Howareye Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Når gjorde warrs og rogues en dårlig jobb i arena:)? De gjør en bedre enn ret. pala var alt jeg uttalte meg om. Yess, men det virket som om du mente de var relativt dårlige siden du sa "til og med". Jeg som tolket det feil, sorry;) For jeg er fullstendig enig, utenom enhancment, der vet jeg ikke så mye annet enn at det heller ikke fungerer bra. Så der kan jeg ikke si om du har rett eller ikke^^
John Keats Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Nå er dette riktignok kara, men er film fra guildledern i ex-guilden: http://www.mementoguild.com/daniil/Shadeofaran.avi Skal se om jeg finner WWS fra Morogrim hvor han lå som nr.3
StorPeder Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Ret kan funke brillefint! Men de gjør seg best i 25- man raids, siden JoW/JoL/JotC skalerer med antall. Problemet er at de ikke er bra før de har _bra_ gear.
John Keats Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Her ja: http://wowwebstats.com/tg3yzrpzhsfqu
storken Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Nå er dette riktignok kara, men er film fra guildledern i ex-guilden: http://www.mementoguild.com/daniil/Shadeofaran.avi Skal se om jeg finner WWS fra Morogrim hvor han lå som nr.3 grei dmg det der ja med de vingene var damagen bare insane! 5 k autoattack crit
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Her ja: http://wowwebstats.com/tg3yzrpzhsfqu Nice Men noe annet jeg la merke til, pallyene og den ene shammyen overhealer noe helt sykt. Selvfølgelig har dette null og nix å si hvis de ikke går oom, men om de har problemer med manapool så kan de heale like effektivt med bare 20% overheal.
M@R7!N Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 (endret) greit , plussa på litt, men han ligger stabilt på 800-850. Skal se om jeg får no Screen av det dem nermeste dagene thumbup.gif Jeg ligger over det med karagear og blues. Snakk om superdps. Jeg er rogue btw. Endret 18. desember 2007 av M@R7!N
jvik Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 ITT: Folk som spiller med elendige folk, no offense. Om en Paladin kommer nær en Warlock, Rogue og Mage i BT/Hyjal så slacker resten av raidet ditt. En Paladin *gir* ganske god raid utility med buffsa, men det faller tilbake på at de gjør en bedre jobb som healer, og en pure dps class vil alltid gjøre det bedre som DPS og raidet er overall bedre tjent med et slikt setup.
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 En Paladin *gir* ganske god raid utility med buffsa, men det faller tilbake på at de gjør en bedre jobb som healer, og en pure dps class vil alltid gjøre det bedre som DPS og raidet er overall bedre tjent med et slikt setup. Takk.
Licht Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Selvsagt fungerer Ret dårlig i Arena, da de er basert rundt crits og burst. Fryktelig moro å traske rundt i battlegrounds og critte folk uten resilience for 4000 i løpet av en GCD, men det stopper også der. Det største problemet i PvE heter stigma: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=52882 Litt mer utility kunne nok vært hendig, samt et skikkelig dps-seal til alliance; men det første som må skje er at Blizzard bestemmer seg for hvilke stats Ret skal scale med. Per i dag har de ingen anelse, og slenger vilt rundt seg med tilfeldige stats. Crusader Strike-forandringen i 2.3.2 (eller hva det nå var) er et godt tegn, men at de har brukt så lang tid på å komme til at spelldamage må ut for Ret, tyder på at det kommer til å ta enda et halvt år før de får gjennomført forandringen SP -> AP over hele linjen. Da blir det sikkert enda flere ADHD-rogues og FoTM-idioter som ikke kan spille warlock som gråter sine modige tårer fordi de blir utklasset av en skitten hybrid, som har hatt et defekt talent tree siden release. Den dagen de får orden på dette, går jeg kanskje tilbake til Retardinen min. Nå spiller jeg heller warrior.
PSV Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg var en av de som ledde lenge og høyt av retrebution paladins før patch 2.3. Jeg ler fortsatt lenge og høyt av dem in arena og generell pvp, men i PvE har de derimot fått en stor forbedring. I det minste har DPSen deres fått en fin liten boost av mr blizz. De har fortsatt aggroproblemer i forhold til dmg output, der de kan ha større problemer enn nødvendig med å holde aggroen nede. De er ikke lengre ubrukelige i raids, spesielt 25-man. Det er her du tar feil; Improved Seal of the Crusader (Retribution) benefits folded into the base spell. This talent now gives the benefits of the Sanctified Crusader talent instead. En holy paladin kan nå også lett plukke opp en av de tinga som faktisk gjorde retribution paladins viable pre2.3. ____ Uansett, så har vi alltids gullkornet: I've heard that a ret cycle against Patchwerk is pretty awesome. Mellom patch 2.0 og TBC eide retribution paladin helt grenseløst vilt i all form for PVP. Etter TBC kom ut, og resilience ble introdusert så er ikke retribution paladins noe særlig i PVP lengre.
Howareye Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg var en av de som ledde lenge og høyt av retrebution paladins før patch 2.3. Jeg ler fortsatt lenge og høyt av dem in arena og generell pvp, men i PvE har de derimot fått en stor forbedring. I det minste har DPSen deres fått en fin liten boost av mr blizz. De har fortsatt aggroproblemer i forhold til dmg output, der de kan ha større problemer enn nødvendig med å holde aggroen nede. De er ikke lengre ubrukelige i raids, spesielt 25-man. Det er her du tar feil; Jaha? de er faktisk ikke ubrukelige i 25-man. Flere paladins jeg har spilt med tidligere har gått retr og det fungerer glatt som bare det, de er ikke høyest på dps, nei. Men de gir en bedre helhet til en gruppe.
Winten Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ng&n=Avitus Guildmastern i top guildn på Earthen Ring. Rekner ikke med at han ville vært retri om det var så useless som visse folk her antyder.
knux Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Vi har en dps pala i guilden og han ligger rundt 900-1000dps på raids. Dette er i SSC/TK. Så vil ikke si at andre dps klasser gjør det bedre;) Plussa vel på ett par hundre som vanlig derja, screen or it didn't happen. Edit: jeg fant noen retardiner i guilden din: best geara Bra, men ikke like bra som den over. alt' 900 - 1000 dps tror jeg fortsatt er en smule overdrevet, har du combatlog eller ss av det? Hahaha! <3<3 Men synes noen gått helt amok som ret pally etter folk så Tales of the Past III ;p
tflovik Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg var i Underbog for noen dager siden med min Druid som tanket. Vi hadde en Retri Pala med. De gangene vi viste damagemeter i chat så lå jeg på 3 plass nesten hver gang med rundt 25% damage done(faktisk lå jeg på andre plass en gang og). Palaen lå på fjerde plass hver gang med rundt 17% damage done. Det sier jo litt at jeg som tank slo han hver gang da.
Swafty Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det er ett kjent faktum at lycantrophe ikke kan spille paladin. Hvordan skal en rogue klare å slå en ret pala? De er op og burde bli nerfet!
Xint Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ng&n=AvitusGuildmastern i top guildn på Earthen Ring. Rekner ikke med at han ville vært retri om det var så useless som visse folk her antyder. Ehm, ingen har sagt at ret er ubrukelig, bare at det fins bedre ting å bruke en raidspot på. En holypaladin kan lett judge, en av tingene som Ret er oh so strong på. 800-850 dps er virkelig ikke noe å skryte av, for ja, det klarer en mage i fullt blått med litt karagear, samme med en rogue hvilken som helst annen dps class. En irl av meg (Krattlusker her på forumet) spiller enhancement shaman og ligger på rundt 900-950 dps i 25mans, og det han bringer til gruppa si (2 rogues, dps warrior/hunter, feral druid) er så helt sykt mye mer enn en ret pala gir. Som sagt, bedre ting å bruke raidspots på.
John Keats Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg var i Underbog for noen dager siden med min Druid som tanket.Vi hadde en Retri Pala med. De gangene vi viste damagemeter i chat så lå jeg på 3 plass nesten hver gang med rundt 25% damage done(faktisk lå jeg på andre plass en gang og). Palaen lå på fjerde plass hver gang med rundt 17% damage done. Det sier jo litt at jeg som tank slo han hver gang da. Det beviser jo ingen ting. Skal du bevise dette må du kjøre flere forskjellige instances med mange forskjellige ret-palas. Er du fortsatt over palaene så skal jeg si meg enig.
Sjark Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Ret pala har helt grei dmg me bra gear, men vil ikke være i nærheten av pure dps classes, men fordelen ovenfor feks rogues osv er at palas har utilityes (auras, buffs osv) men ville heller hatt me et par holy palaer og en tankadin i steden for ret pala imo
garnok Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Retpallys er bedre enn folk tror. De gir +2dmg til all i gruppa si, kan holde flere judgement oppe samtidig, og gir +3% crit til sin target. Vi har en protpally som fikk lov til å specce ret på leo i ssc, bare for å se. De andre har også veldig bra gear. Retpally ble nummer 2 på dmg meter. Pallyn har tier4, + random ssc/tk, + gorehowl (belf med seal of blood) En gang ble det også sagt at elemental shammys og boomkins ikke kunne dpse. Det kan de til de grader nå. Alt som må endres er folks narrowminded oppfatning av hvordan alt funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå